|

مشکلی اساسی برای ترا رقیب شیبااینو!

ALTCOINSTerra

کاهش مالیات 1.2 درصدی ALTCOINSTerra Classic از چشم انداز صعودی پشتیبانی می کند، اما این یک مشکل است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترا کلاسیک Terra Classic [LUNC] در چند روز گذشته روزهای بسیار هیجان انگیزی را سپری کرد زیرا به اجرای یک نقطه عطف بزرگ نزدیک شد. از زمان سقوط ماه می، جامعه نگرانی خود را در مورد عرضه مازاد LUNC در بازار ابراز کرده اند.ولی مشکل اصلی مالیات 1.2٪ است. متأسفانه، بسیاری از معامله گران LUNC و معامله گران بالقوه ممکن است متوجه نشوند که مالیات 1.2٪ چیست؟ بنابراین در اینجا توضیح مختصری ارائه می شود. همه تراکنش های زنجیره ای LUNC مشمول مالیات 1.2 درصدی خواهند بود. این شامل تعاملات کیف پول و قرارداد هوشمند است. با این حال، معاملات LUNC در صرافی ها ممکن است واجد شرایط مالیات نباشند. داستان پشت این مالیات این است که به کاهش مازاد عرضه LUNC کمک می کند.

یکی از معایب اصلی این است که تراکنش های زنجیره ای Terra Classic را گران تر می کند. قیمتی که جامعه مایل به پذیرش این مبادله به نفع یک نتیجه کاهش تورم است. هنوز مشخص نیست که آیا پروژه‌های بالقوه‌ای که به دنبال اجرای پروتکل‌های خود در Terra Classic هستند، این موضوع را یک چالش خواهند دید یا خیر؟

ازطرفی قیمت LUNC در چند روز گذشته بر خلاف شرایط بازار افزایش شدیدی داشته و در هفته گذشته توانسته است رشدی تا سقف ۱۸۰% را نیز به ثبت برساند. در نتیجه حجم بازار LUNC از ۶۶۵ میلیون دلار به ۱.۷۵ میلیارد دلار در حال حاضر رسیده است. با وجودی که LUNC به عنوان یک توکن کلاه‌برداری شناخته می‌شود، جامعه آن بسیار فعال بوده و علی‌رغم پیش‌بینی‌ها مبنی بر نابودی LUNC، از آن حمایت کرده‌اند. هم‌چنین راه‌کارهایی برای کاهش موجودی در گردش و قابلیت‌ سهام‌گذاری آن پیشنهاد شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها