|

خرید یا فروش دوج کوین؟!

پیش بینی قیمت Dogecoinدوج کوین!!

Dogecoin

پیش بینی قیمت Dogecoin!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین شکست خورد و از آن زمان تاکنون 30 درصد از ارزش بازار را از دست داده است. قیمت DOGE خط روند صعودی را که حمایت صعودی را در طول تابستان ارائه می کرد، شکست. برگزاری معاملات سودآور در اول هفته با ریسک قابل پیش بینی همراه است. قیمت الان Dogecoin معامله گران شکست خورده را فریب می دهد زیرا خرس ها قصد دارند سود تابستان را از بین ببرند بر همین اساس قیمت این میم کوین کاهش می یابد. قیمت ارز Dogecoin در حراج  حدود 0.06 دلار است زیرا خرس‌ها توانسته‌اند از نوسان پایین 26 جولای عبور کنند.

پایین ترین سطح در ماه قبل بود و درنهایت قیمت و روند Dogecoin باعث فریب شرکت کنندگان  در منطقه  شکست مثلثی می شود زیرا در 16 آگوست قیمت به 0.087 دلار رسید. دوج کوین Dogecoin توکن میم بدنام جهان کاهش یافت و از آن زمان حدود 30 درصد از ارزش بازار را از دست داده است.در میان شکست ها قراراست معملاتی صورت گیرد،شواهد نشان می‌دهد که در هیاهو در بازار رمزارزهاشرکت نکنید زیرا سطح 0,088 دلار نشان دهنده مشارکت قابل توجه پول هوشمند بود.

خرس‌ها Doge را مجبور به عبور از خط قطعی در شن کردند و باعث کاهش 30 درصدی شد. معامله‌گرانی که در  موقعیت های نزولی شرکت می‌کنند در حال حاضر 0.93 درصد نسبت به سرمایه ریسک اولیه خود سود دارند. به طور خلاصه قیمت DOGE از طریق یک خط روند حمایتی شکسته شده است که از توکن دیجیتال در اکثر موقعیت های تابستان پشتیبانی می کند. اگر شرایط بازار تداوم داشته باشد، 20 درصد کاهش بیشتر احتمالاً نقدینگی معاملات را تحت نوسان پایین 0.059 دلاری 18 ژوئن از بین خواهد برد. با این حال، تلاش برای حفظ معامله به امید حذف آخرین بیت از سود پیش‌بینی‌شده، بسیار پرخطر خواهد بود. باطل شدن تز نزولی با هدف نوسان پایین 18 ژوئن در 0.049 دلار، بالای 0.112 دلار باقی می ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها