|

شیبااینو ترکوند!

حرکت جنجالی شیبااینو در عرض24 ساعت!

SHIB

داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Etherscan نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Etherscan نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع بیش از ۲۸۱ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) توسط کیف پول‌های ناشناس منتقل شده است.

در پی این انتقال‌ها، ۱۱۵ میلیارد شیبا به فروش رسیده است.کیف پول 0xee4c8c3ac157eb287e8b385820f190b4663ca37مقصد اولین تراکنش بود که بیش از ۱۳ ساعت پیش انجام شد. این تراکنش، بزرگ‌ترین در بین دو تراکنش دیگر بود. در حال حاضر، ارزهای دیجیتال منتقل شده، در این آدرس باقی مانده است.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز دو کیف پول دیگر که ۸۳٫۳ میلیون و ۷۷٫۹ میلیون شیبا دریافت کرده بودند، توکن‌های خود را معامله یا منتقل کرده‌اند و در حال حاضر خالی هستند.کیف پولی که ۸۳٫۳ میلیون توکن دریافت کرده بود، در ادامه، سه تراکنش بزرگ دیگر را نیز از شیبا اینو دریافت کرد. این مبالغ نیز به‌سرعت به حساب‌های دیگر منتقل شدند.

با نوسانات فعلی قیمت شیبا که دومین میم کوین بزرگ بازار است، نهنگ‌ها با خرید این ارز دیجیتال و نگه‌داری آن، منتظر موقعیتی هستند که هنگام بالاتر رفتن قیمت با فروش آن سود ببرند.

روز جمعه نیز گزارش شد که یک نهنگ در مجموع ۱۱۴٫۹۵۲٫۸۹۴٫۱۳۸ شیبا را به یک کیف پول ناشناس فرستاده است. سپس این رمزارزها به یک کیف پول بایننس فرستاده شد که به‌ احتمال‌ زیاد، فروخته خواهد شد. در آن زمان، این مقدار شیبا حدود ۱٫۴ میلیون دلار ارزش داشت.به گفته Etherscan، سه کیف پول دیگر نیز هم‌زمان حجم‌های زیادی از شیبا را به همان کیف پول بایننس، ارسال کرده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها