|

خرید یک هفته ای!

شاهکاری از نهنگ های شیبااینو!

shibainu

نهنگی SHIB را به ارزش 22.2 میلیون دلار در یک هفته خریداری کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به داده های پورتال Crypt Eye، که یک سرمایه گذار بزرگ و شناخته نشده است که در دنیای ارز دیجیتال به آن‌ها نهنگ می گویند، در هفته گذشته حدود 1713 تریلیون SHIB را به ارزش 22.2 میلیون دلار خریداری کرده است. به ویژه اینکه در 24 ساعت گذشته بیشتر این مبلغ یعنی یک تریلیون SHIB در این آدرس دریافت شده است. تعداد کل توکن های موجود در این کیف پول تقریباً 24 تریلیون SHIB می‌باشو که معادل 319.2 میلیون دلار می‌باشد اینکه آیا این کیف پول واقعاً آدرس خصوصی یک سرمایه گذار بزرگ است یا مستقیماً به پروژه و توسعه دهندگان Shiba Inu ربط دارد، مشخص نیست.

ولی نشان می‌دهد که این موقعیت، آدرس ششمین دارندگان بزرگ SHIB است. اولین آدرسی است که توسط یک "کیف پول مرده" که برای سوزاندن توکن های Shiba Inu راه اندازی شده است.تعداد دارندگان Shiba Inu به طور مداوم و مکرر در حال افزایش می‌باشد. اگر همان داده های Crypt Eye را قبول داشته باشیم در حال حاضر تعداد اعضای ارتش شیبا، همانطور که جامعه شیبااینو خود را می نامد، اکنون بیش از 2 میلیون آدرس است.

در همان زمان، تعداد دارندگان آن‌ها از آن زمان به به طور مداوم در حال افزایش می‌باشد: برای هفته گذشته دارندگان حدود SHIB 7718 شیبا آدرس و برای ماه گذشته حدود 30108 آدرس اضافه کردند. در مجموع، تعداد کیف پول های جدید SHIB در تابستان گذشته حدود 121000 بوده است. تقابل با قیمت SHIB که طی این سه ماه 22 درصد افزایش داشته است، می توان حدس زد که این کیف پول ها در حال حاضر سود دریافت می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها