|

امیدی هست؟!

احتمال اینکه شیبااینو صعود کند چقدر است؟!

shibainu

شیبااینوSHIBA INU تا قبل از پایان سپتامبر به 0.000015 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شورشی در توکن های میم اتفاق افتاد و شیبااینو (SHIB) به عنوان رهبر انقلاب شروع به حکومت کرد. Shiba Inu (SHIB) اعلام کرده است که قصد دارد در متاورس عضو شود و در نبرد عقلانیت با دیگر ارزهای رمزپایه که نقش مهمی در متاورس دارند، شرکت کند.برای برتری در صنعت، با دیگر دارایی های دیجیتالی نزاع شدیدی را انجام دادند. طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط Coinmarketcap، شیبا اینو ممکن است تا پایان سپتامبر به 0.000015 دلار آمریکا برسد. برای ایجاد متاورس توکن SHIB، از محلول لایه دو معروف به شیباریوم استفاده خواهد شد. در نتیجه تغییرات مثبت زیادی که در اکوسیستم Shiba Inu رخ می دهد، توکن SHIB در حال حاضر در موقعیت قدرتمندی قرار دارد.

در اکوسیستم شیبااینو، مراحل برنامه ریزی شده برای مکانیزم سوختگی بهینه در حال حاضر در حال اجرا است. توکن‌هایی که سابقه‌ای از گاو نرهای حماسی دارند، مانند شیبا، نباید نادیده گرفته شوند زیرا شانس تقریباً برابری برای تکرار همان دستاورد دارند. پس از اینکه شیبا اینو اصلاح شدیدی را انجام داد، قیمت حدود 0.00001700 دلار از آن زمان تاکنون روند نزولی داشته است. با این حال، به نظر می رسد که این روایت در حال تغییر است زیرا به نظر می رسد فعالیت های خرید از سر گرفته شده است.

در این نمودار روزانه SHIB/USD، می‌توانیم ببینیم که قیمت اخیراً توسط یک شمع سبز به سمت بالا کشیده شده است که نشان می‌دهد خریدار در جلسه معاملاتی دست بالا را داشت. داستان توکن سوزی SHIB همچنان مبهم است. از یک طرف در طول عمر پروژه 41 درصد از کل عرضه سوخت. از سوی دیگر، ما اطلاعاتی در مورد سوزاندن تنها 154507 دلار در هر سه ماهه داریم. اگر این عدد را برای سال برون یابی کنیم، حدود 600000 دلار به دست می آید که برابر با 1 درصد ارزش فعلی شیبا اینو است که به نظر زیاد نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها