|

سیگنال های مهم!

خبرهای خوب برای کاردانو و آینده اش!

Cardano

کاردانو ریپل را به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر بزرگترین ارزش بازار معرفی کرده است!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کاردانو ریپل را به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر بزرگترین ارزش بازار معرفی کرده است. ADA همچنین دریافت کننده افزایش حجم معاملات است. این معیار در 24 ساعت گذشته 30 درصد افزایش یافته است. خب، طبق آخرین داده ها،توکن بومی شبکه در هفته گذشته 13.73 درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار، ADA بهترین ارز رمزنگاری شده در بین 20 دارایی برتر بود. در بحبوحه افزایش فعالیت در شبکه با انتشار قریب الوقوع Vasil، قیمت آن 0.493 دلار معامله شد.همانطور که قبلا گفته شد، Cardano اولین پروتکل پس از اتریوم است که یک اکوسیستم DeFi را عمدتاً بدون سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) راه اندازی می کند.

پروتکل‌های DeFi Cardano در مقایسه با رقبای خود بسیار مستقل‌تر عمل می‌کنند.وب سایت تحلیلی LunarCrush در مورد فعالیت اجتماعی در Cardano پس از اینکه سکه به عنوان یکی از پرطرفدارترین توکن های روز صعود کرد، گزارش داد وگفت ADA، اکنون یکی از بالاترین امتیازات اجتماعی را در بین سایر ارزهای دیجیتال است. این نتیجه مستقیم اخبار انتشار Vasil است که توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

چارلز هاسکینسون، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل IOG، درمورد آینده کاردانو پس از ارتقای واسیل در شبکه اصلی صحبت‌هایی داشته و گفته است تغییراتی بنیادین در مورد ساختار کلی کاردانو در دست بررسی است و در سطح بعدی به فضایی مفیدتر، کاربردی‌تر، مقیاس‌پذیرتر و بهتر تبدیل می‌شود. به‌علاوه CIPهای خوبی در راه‌ است که برخی با ولتر و حاکمیت و برخی با مقیاس‌پذیری مرتبط هستند. همچنین از آنجایی‌که قرار است تغییراتی برای ایجاد سازمانی مبتنی بر اعضا انجام شود، پاکسازی‌های زیادی پیش‌رو خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی