|

تحلیلی مهم!

درحال حاضر مهم ترین هدف بیت کوین چیست؟

bitcoin

سیلور می گوید که شبکه لایتنینگ بیت کوین در حال حاضر

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سیلور می گوید که شبکه لایتنینگ بیت کوین در حال حاضر مهم ترین فناوری در جهان است، بایننس در این نسخه CryptoSlate Wrapped Daily، پشتیبانی از USDC را در سراسر پلتفرم خود و بسیاری موارد دیگر متوقف کرد.طبق گزارش ها، بایننس پشتیبانی از استیبل کوین USDC را در سراسر پلتفرم خود از 29 سپتامبر متوقف خواهد کرد. انتظار می رود که این حرکت باعث افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه برای کاربران شود.

مدیر عامل بایننس "CZ" تصریح کرد که این حرکت به معنای حذف USDC از فهرست نیست زیرا کاربران همچنان می توانند USDC را از پلتفرم خود واریز و برداشت کنند.مایکل سایلر، حامی بیت کوین، گفت که شبکه لایتنینگ بیت کوین امروزه برای دنیای فناوری بسیار مهم است، زیرا  مقیاس بیت کوین به میلیاردها مشتری کمک می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد dApp های بسیار مقیاس پذیر بسازند.

او همچنین اعلام کرد که MicroStrategy در حال توسعه راه حل شبکه لایتنینگ داخلی است. پس از انتشار، این زیرساخت به پذیرش بیت کوین به بیش از 10 میلیون مشتری کمک می کند.در کمتر از 2 ساعت، FatManTerra اینفلوئنسر رمزارز بیش از 100000 دلار از اعضای جامعه دریافت کرد که به خاطر طرح سرمایه گذاری جعلی او سقوط کردند.او این طرح را طراحی کرد تا به اعضای جامعه آموزش دهد که در برابر حرف‌های دروغی کلاهبرداران قرارنگیرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها