|

سیگنال پلتفرم ردیابی!

اتریوم درحال صعودی عظیم؟!

ETH

کیف پول ناشناسی حدوو 260000 اتریوم (ETH) به ارزش 434 میلیون دلار را قبل از ادغام در بایننس سپرده گذاری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پلتفرم ردیابی نهنگ ارزهای دیجیتال، Whale Alert، حرکت حجم عظیمی از اتریوم (ETH) به بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال را مشاهده کرده است. بر اساس داده های بلاک چین که توسط Whale Alert به اشتراک گذاشته شده است، در مجموع 260000 اتریوم در ساعات پایانی در بایننس سپرده گذاری شد. هنگامی که این معامله انجام شد، 260000 ETH تقریباً 434.18 میلیون دلار ارزش داشت.تعجب آور نیست که مقدار زیادی از ETH در بایننس سپرده شود. انتظار می‌رود اتریوم ارتقاء قابل توجهی داشته باشد که در نهایت منجر به انتقال شبکه از الگوریتم Proof-of-Work به Proof-of-Stake شود.

چندروز پیش ارتقای Bellatrix  با موفقیت به انجام رسید تا اتریوم را یک گام به حالت اثبات سهام نزدیک‌تر کند. انتقال بلاتریکس در سراسر شبکه، راه را برای دیگر به‌روزرسانی‌ها هموار می‌کند؛ درواقع ادغام اتریوم به یک فرایند دو مرحله‌ای تقسیم می‌شود که ارتقای بلاتریکس به‌عنوان مرحله اول با موفقیت به سمت آستانه TTD (سختی کل نهایی) انجام شد.تیم اتریوم حدس می‌زند که ادغام حدودا 13 تا 15 سپتامبر 2022 اتفاق بیافتد. با توجه به اینکه ارتقا به زودی انجام می‌شود، انتظار می‌رود قیمت اتریوم در ساعات منتهی به ارتقاء به شدت نوسان کند.

استخر ماینینگ F2pool اعلام کرده است که پیش از اجرای ادغام، ماینینگ اتریوم را متوقف خواهد کرد. این استخر امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اظهار داشت بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر استخراج اتریوم در آن متوقف خواهد شد و ماینرها تراز اتریوم خود را پس از اتمام ادغام دریافت خواهند کرد. پلتفرم‌هایی کریپتویی مانند Aave نیز احتیاط لازم را برای ادغام به خرج داده‌اند تا از انحلال در امان بمانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها