|

تحلیلی تکنیکال!!

دو ارزی که صعود خواهند کرد!

ETH

میزبان کانال یوتیوب Coin Bureau راجب احتمال صعود دو آلت کوین صحبت می‌کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میزبان کانال یوتیوب Coin Bureau راجب احتمال صعود دو آلت کوین صحبت می‌کند که اولی با Cardano (ADA) شروع می شود. میزبان Coin Bureau به 2.1 میلیون مشترک یوتیوب خود می گوید که هفتمین دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار احتمالاً حدود 20 درصد از سطوح فعلی قبل از ارتقاء Vasil افزایش می یابد.هارد فورک Vasil که برای 22 سپتامبر تنظیم شده است، یک ارتقای بزرگ است که در جهت بهبود مقیاس پذیری کاردانو و کاهش هزینه های تراکنش است.

آنچه من در کوتاه مدت در ADA دنبال آن هستم  بازگشت به مرز 0.60 دلار است که برای بازگشت به آن روند صعودی سرمایه گذاری میان مدت است. و من فکر می کنم با توجه به علاقه مجدد به کاردانو، احتمال بیشتری وجود دارد که کاردانو صعود کند. Cardano در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.50 دلار معامله می شود. میزبان Coin Bureau به ارز بعدی اشاره می‌کند و به گفته یوتیوبر رمزارز، Lido DAO می تواند تا 50 درصد پیش از ادغام اتریوم افزایش یابد.

بنابراین در مرحله بعد، Lido Finance را داریم که با نزدیک شدن به ادغام اتریوم، توکن LDO آن در حال پمپاژ است.به این دلیل است که Lido Finance با سهام ETH قابل معامله استفاده می شود.شواهد نشان می‌دهد LDO از هم اکنون تا آن زمان 50 درصد دیگر [ادغام اتریوم] را افزایش خواهدیافت. که منجر به کاهش 2 برابری قیمت آن در همین چند روز می شود. Lido DAO در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2.20 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی