|

شیبا با نهنگ ها غریبه نیست؟

خبری خوب برای نهنگ های شیبااینو!!

shibainu

نهنگی در یک تراکنش 3.37 تریلیون شیب خریدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) با نهنگ ها غریبه نیست. در واقع، اکثریت SHIB در گردش توسط کیف پول‌های نهنگ بزرگ کنترل می‌شود. با این حال، یک نهنگ جدید شیبا اینو به تازگی متولد شده است. نهنگ جدیدی حدود 3.37 تریلیون SHIB،در یک معامله خرید انجام دادند. که ارزش این توکن ها حدود 42.76 میلیون دلار است.بر اساس اطلاعات موجود در Etherscan.io، این نهنگ یک روز پیش به وجود آمد. پس از تولد، این نهنگ تریلیون ها SHIB را در یک حرکت بلعید. اطلاعات کمی در مورد صاحب کیف پول مورد نظر در دست است. مشخص نیست که چه کسی یا چه چیزی چنین تجمع بزرگ SHIB را جمع آوری کرده است. سؤالاتی در مورد اینکه آیا این یک مبادله، یک سازمان یا یک فرد بود وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد که نهنگ اطلاعاتی در مورد رویداد آتی SHIB یا تغییر قیمت دارد. بنابراین، مالک/صاحبان کیف پول موضع خود را در مورد توکن اتخاذ کرده اند.

انگیزه نهنگ شیبا اینو چیست؟

سال 2022 تاکنون برای شیبا اینو سال پرباری بوده است. این پروژه یکی از بیشترین تعداد انتشار را دارد. اکنون، لایه 2 SHIB، Shibarium، قرار است در سال جاری راه اندازی شود. علاوه بر این، بازی SHIB، Shiba Eternity برای آزمایش بتا در ویتنام راه اندازی شده است. خیلی ها انتظار دارند که این بازی خیلی زود به کشورهای دیگر هم برسد. علاوه بر این، این پروژه در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دو توکن اضافی، یعنی یک استیبل کوین Shi، و یک توکن پاداش TREAT است.

با این حال، ما هیچ تاریخ ثابتی برای راه اندازی نکته های فوق الذکر نداریم. از این رو، انگیزه نهنگ ها خیلی به وجد نیامده است. همانطور که در اوایل سال جاری اعلام شد، طراح محبوب، جان ریچموند با Shiba Inu برای ایجاد برخی NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) همکاری کرده است. نسخه فیزیکی این NFT ها در هفته مد میلان نمایش داده می شود. علاوه بر این، یک مهمانی ویژه برای دارندگان SHIB در یک مکان نامشخص وجود دارد.در زمان انتشار، SHIB با 0.00001199 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته حدود 5.2 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها