|

بیت کوین از ۲۱ هزار دلار عبور می کند؟

پیش بینی مهم از بیت کوین و اتریوم!

Bitcoin

بیت کوین از 21 هزار دلار عبور می کند. ادغام اتریوم در سپتامبر پیش بینی می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بایننس تصمیم گرفته است در این نسخه از CryptoSlate Wrapped Daily، مالیات LUNC 1.2% را در معاملات نقطه ای و حاشیه و موارد دیگر اعمال نکند.بزرگترین خبر در حوزه رمزنگاری درحال حاضر شامل افزایش اخیر بیت کوین است که آن را به بالای سطح 21000 دلار رساند. تخمین های محاسبه بلوک که نشان می دهد ادغام اتریوم در 14 سپتامبر انجام می شود. و تصمیم بایننس مبنی بر عدم اعمال LUNC 1.2% توکن رایت در معاملات نقطه ای و مارجین دیگر خبرهای مورد توجه بودند.

بیت کوین از ساعت 3 صبح UTC در 9 سپتامبر 10.3 درصد افزایش یافت. این افزایش بیت کوین را از زمانی که اتریوم اخیراً 0.8 بیت کوین کاهش یافت، و به نقش اصلی در بازار بازگرداند. ادغام اتریوم 34 هزار بلوک دورتر است که انتظار می‌رود در 14 سپتامبر رخ دهد ردیاب Ultrasound Money تخمین می زند که ادغام در حدود 34000 بلوک دورتر است، به این معنی که انتظار می رود ادغام در 14 سپتامبر تا ساعت 9 بعد از ظهر UTC رخ دهد. بایننس برای خرید و فروش، از مالیات Terra Classic استفاده نمی کند جامعه LUNC دو پیشنهاد حاکمیتی را تصویب کرد که شامل 1.2 درصد سوخت در تمام تراکنش‌های زنجیره‌ای بود.

از آنجایی که تراکنش‌ها به‌جای زنجیره‌ای در یک دفتر سفارش داخلی تسویه می‌شوند، هنوز مبهم است که صرافی‌ها چگونه سیاست سوخت جدید را اعمال خواهند کرد. بایننس اعلام کرد که تصمیم Terra Luna Classic (LUNC) را در تسویه حساب های داخلی دفتر سفارش یا معاملات نقطه ای و حاشیه ای خود اعمال نخواهد کرد.تیم PoW اتریوم اعلام کرد که از ChainID متفاوتی نسبت به شبکه اصلی استفاده خواهند کرد. شبکه آزمایشی ETHPoW در حال حاضر از ChainID 10002 استفاده می‌کند و تیم اعلام کرد که پس از تکمیل شدن ادغام، از ChainID 10001 استفاده خواهند کرد.

جامعه از تیم ETHPoW خواسته است تا ChainID خود را روشن کند، اما هیچ پاسخی دریافت نشده است. در نهایت، Coinbase همان درخواست را ارسال کرد که توسط تیم ETHPoW پاسخ داده شد. CryptoSlate با Temoc Webber و Igor Mandrigin، مدیرعامل و CTO Gateway.fm در مورد پتانسیل حملات رله از طریق زنجیره ETHPoW صحبت کرد. در طول مکالمه، ماندریگین گفت: «هیچ دلیلی» برای تیم ETHPoW برای به‌روزرسانی کد قبل از The Merge وجود ندارد بایدمنتظر خبرهای جدیدتری باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها