|

سیگنال هفتگی

سیگنال های پیشنهادی بیت کوین!

Bitcoin

در حال حاضر می‌توان دو سناریو برای قیمت در نظر گرفت...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین پس از شکست محدوده ۱۹۵۰۰ دلار به سمت پایین و جمع‌آوری نقدینگی زیر این محدوده با حرکتی شارپ به‌سمت اهداف بالاتر روانه شد و در گام اول توانست دو Fair Value Gap خود را پر کند و به محدوده ۲۱۹۰۰ دلار برسد.

در حال حاضر می‌توان دو سناریو برای قیمت در نظر گرفت؛ اول اینکه قیمت از همین محدوده مقاومتی ریزشی به‌سمت پایین را تجربه کند تا اختلاف ارزش منصفانه پایین قیمت را جبران کند و سپس در جهت جمع‌آوری نقدینگی و پر کردن اختلاف ارزش منصفانه بالای محدوده ۲۱۸۰۰ رشد کند. در سناریو دوم قیمت می‌تواند به‌طور مستقیم تا محدوده ۲۲۷۰۰ رشد کرده و تا محدوده مشابه مشخص‌شده در بالای قیمت را پر کند؛ این حرکت می‌تواند با اصلاح زمانی در این محدوده همراه باشد.

تعداد آدرس‌های بیت‌کوین با موجودی بیشتر از ۱۰۰۰ BTC به کف یک ماهه خود در عدد ۲۱۳۷ رسید. تعداد این آدرس‌ها از مارس امسال در روندی نزولی قرار داشته و هنوز نتوانسته است رشد با ثباتی را به ثبت برساند.و گزارشات جدید نشان می‌دهد که شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی می‌تواند ۵۰۰ میلیون دلار از سهام عادی خود را بفروشد و توسط آن بیت‌کوین بیشتری بخرد. گزارش SEC نشان می‌دهد که شرکت مایکرواستراتژی برای فروش ۵۰۰ میلیون دلار از سهام خود از طریق بانک سرمایه‌گذاری Cowen & Go و BTIG LLC احتمالا به هدف خرید بیت‌کوین بیشتر به توافق رسیده است.

از طرفی زمان بندی برای بازار نزولی غیرممکن است، اما چندین شاخص فنی و زنجیره ای نشان می دهد که زمان شروع انباشت بیت کوین فرا رسیده است. بیت کوین (BTC) در حال حاضر در رکود قرار دارد و احتمالاً همچنان در روند نزولی خود باقی خواهد ماند. کارشناسان عقیده دارند، زمانی که هیچ کس در مورد بیت کوین صحبت نمی کند، معمولا بهترین زمان برای خرید بیت کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها