|

تراکنش های جنجال برانگیز!

اتریوم در موقعیتی حساس قرار گرفت؟

ethereum

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اخیرا ادعا کرده است که بیشتر تراکنش‌های اتریوم در ایالات‌متحده انجام می‌شود..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اخیرا ادعا کرده است که بیشتر تراکنش‌های اتریوم در ایالات‌متحده انجام می‌شود؛ چراکه بیش از ۴۲٪ نود‌های اتریوم در ایالات‌متحده قرار دارند که این میزان بیش از هر کشور دیگری است.

این استدلال SEC، در شکایت این نهاد علیه محقق رمزارزها و یوتیوبر، یان بالینا مطرح شده؛ زیرا او در سال ۲۰۱۸ پیشنهاد ارائه یک توکن‌ ثبت‌نشده به نام SPRK را هنگام ایجاد یک استخر سرمایه‌گذاری داده است. SEC همچنین اظهار داشته که تراکنش‌های اتریوم که در ایالات‌متحده انجام می‌شوند، به‌طور خودکار تحت نظارت دولت قرار می‌گیرد. پس از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام نیز شایعاتی در مورد طبقه‌بندی اتریوم به‌عنوان اوراق بهادار شنیده‌ شده است. و

نمودار پیش‌رو میانگین و میانه زمان تشکیل بلاک، قبل و بعد از رویداد ادغام را نشان می‌دهد. خروج از فضای احتمالی و نوسانی استخراج اثبات کار و ورود به فضای دقیق‌ تشکیل بلاک در اثبات سهام با ثبات زمان ایجاد بلاک در ۱۲ ثانیه کاملا مشخص است. این موضوع زاویه‌ای از تغییرات شدید در سازوکار بلاک‌چین اتریوم را به ما نشان می‌دهد.

اتریوم

ازطرفی زنجیره اثبات کار اتریوم قربانی سواستفاده از طریق ثبت دوباره تراکنش شده و حمله‌کننده ۲۰۰ توکن ETHW دریافت کرده است. سواستفاده کننده ابتدا ۲۰۰ توکن WETH‌ را از طریق پل Omni زنجیره Gnosis‌ انتقال داده و این تراکنش‌ از زنجیره اثبات سهام را در زنجیره اثبات کار آن دوباره منتشر کرده و ۲۰۰ توکن ETHW‌ دریافت کرده است. دلیل وقوع این حمله تایید نادرست شناسه زنجیره این تراکنش توسط پل بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها