|

بازگشت سودآور!

خارق العاده ترین اتفاق برای دوج کوین!!

Dogecoin

قیمت Dogecoin می تواند در ماه سپتامبر 30 درصد افزایش یابد،اماچرا؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین ممکن است در روزهای آینده شاهد یک بازگشت سودآور باشد. رالی بازیابی قیمت Dogecoin اگر معامله گر فعالی هستید، اکنون ارزش دارد که Dogecoin را در لیست پیگیری خود نگه دارید. در 19 سپتامبر، میم کوین بدنام سیگنال هایی را نشان داد که می تواند در کوتاه مدت باعث افزایش 30 درصدی شود. قیمت Dogecoin در حال حاضر در حدود 0.058 دلار به حراج می رسد، که این تغییر قیمت پس از یک روند نزولی 37 درصدی از زمان شکست شکست خورده در 16 آگوست است، روند دوج کوین معامله گران روزانه را برانگیخته است تا برای خرید در قیمت پایین DOGE تلاش کنند. تغییر در رفتار بازار را می توان مشاهده کرد زیرا کاهش پلکانی اخیر Dogecoin در هفته گذشته با حجم کم روبرو شد.

ابزار فیبوناچی Retracement که اوج قیمت در آگوست حدود 0.089 دلار و جدیدترین نوسان پایین در 0.056 دلار را احاطه کرده است، سطح اصلاحی 61.8% را در منطقه متوسط ​​0.07 دلار نشان می دهد. اگر تکنیک‌ها درست باشد، خرس‌های خرده‌فروشی ممکن است در بیداری حرکت‌هایی داشته باشند، زیرا ممکن است افزایش 30 درصدی برای نشان‌گذاری سطوح قیمتی مانند آهنربا رخ دهد.

علاوه بر این، واگرایی‌های صعودی ظریفی در نمودار 4 ساعته وجود دارد که می‌تواند به صورت پنهانی  وارد بازار شود. باطل کردن تز مخالف روند صعودی نباید نوسان پایین اخیر باشد. یک ابطال مطمئن تر در زمان فعلی، نوسان پایین 18 ژوئن در 0.049 دلار است. این امر فضای کافی برای معامله گران ایجاد می کند تا از هرگونه شکار نقدینگی لحظه آخری قبل از وقوع روند متقابل پیش بینی شده جلوگیری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها