|

سیگنال های مهم!

این موارد از بیت کوین را جدی بگیرید!

Bitcoin

رویداد اصلی هفته که باید آن را در نظر گرفت، تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رویداد اصلی هفته که باید آن را در نظر گرفت، تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه است. طبق ابزار CME FedWatch، بازار انتظار دارد که حداقل ۰.۷۵٪ به نرخ بهره اضافه شود و این افزایش می‌تواند به ۱٪ هم برسد. افزایش یک درصدی نرخ بهره از سال ۱۹۸۰ بیسابقه بوده است. مایک مک‌گلون، یکی از تحلیل‌گران بلومبرگ گفته است احتمالا فشار نرخ بهره توسط فدرال رزرو همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

کندل هفتگی بیت‌کوین زیر ۲۰ هزار دلار بسته شد که کمترین مقدار بسته شدن کندل از جولای ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. ادغام اتریوم به یک رویداد خبر را بفروش تبدیل شد و ریزش قیمت ETH تاثیر زیادی در افت قیمت بیت‌کوین داشته است. تحلیل‌گران انتظار دارند حداقل تا جلسه FOMC فشار فروش بر قیمت بیت‌کوین حفظ شود.

شاخص DXY در حال نوسان بوده و زیر محدوده سقف ۲۰ ساله آن قرار دارد. شکست سقف موجود می‌تواند تاثیر شدیدی بر دارایی‌های پرریسک داشته باشد و باعث ایجاد فاز تسلیم جدیدی در بین سرمایه‌گذاران شود.

اتریوم نیز بعد از ادغام از لحاظ قیمتی شرایط مناسبی را سپری نمی‌کند و بعضی از تحلیل‌گران از هدف ۱۰۰۰ دلاری سخن به میان آورده‌اند.

طبق اطلاعات آن‌چین، روند قدیمی‌شدن کوین‌های شبکه و نگه‌داری توسط هولدر‌ها همچنان ادامه دارد و سهم کوین‌هایی که بیش از ۵ سال پیش تراکنش ‌داشته‌اند به سقف تاریخی جدید ۲۴.۸٪ رسیده است.

از طرفی سقوط بیت‌کوین باعث شد تا سفارش‌های خرید محدوده ۱۸۵۰۰ دلار توسط قیمت جمع‌آوری شود و مسیر آن برای کاهش بیشتر هموارتر شود. اگرچه با توجه به اهمیت این محدوده ممکن است قیمت مدتی در این بازه باقی بماند. در صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس دیوار خرید بعدی در محدوده ۱۸ هزار دلار قرار دارد که امکان واکنش قیمت به این سطح نیز وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها