|

دلیل سقوط بی رحمانه؟

دوج کوین و شیبااینو غرق شدند؟!

Dogecoin

چرا بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو امروز صبح سقوط کردند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کریپتوکارنسی‌ها صبح امروز ضربه خوردند، زیرا سرمایه‌گذاران خود را برای نشست آتی فدرال رزرو در این هفته آماده می‌کنند، که انتظار می‌رود با یک افزایش بزرگ دیگر نرخ به پایان برسد. از ساعت 10:41 صبح دوشنبه به وقت شرقی، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین (CRYPTO: BTC)، در 24 ساعت گذشته تقریباً 3.3 درصد کاهش یافت. در یک نقطه اوایل صبح امروز، قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح سه ماهه زیر 19000 دلار سقوط کرد. قیمت توکن‌های میم Dogecoin (CRYPTO: DOGE) و Shiba Inu (CRYPTO: SHIB) به ترتیب 4.5% و 5.4% کاهش یافت.

فدرال رزرو فردا نشست ماه سپتامبر خود را آغاز خواهد کرد و سپس احتمالاً نرخ وام یک شبه خود یعنی نرخ وجوه فدرال را افزایش خواهد داد و پس از آن نظرات عمومی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، ارائه خواهد شد. پس از اینکه داده‌های جدید تورم در هفته گذشته داغتر از حد انتظار شد و باعث سقوط بازارها شد، کاملاً آشکار شد که فدرال رزرو حداقل 0.75 درصد افزایش نرخ بهره را در این نشست سپتامبر انجام خواهد داد که سومین حرکت متوالی آن خواهد بود. اما این احتمال نیز وجود دارد که فدرال رزرو بازار را غافلگیر کند و نرخ بهره را تا یک درصد کامل افزایش دهد.

در حال حاضر، ابزار FedWatch CME احتمال افزایش امتیاز کامل در 20٪ را دارد. اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر در رکود فنی پس از کاهش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) در هر دو سه ماهه اول و دوم سال قرار دارد، اما بسیاری نگران هستند که این افزایش تهاجمی نرخ از سوی فدرال رزرو می تواند اقتصاد را به وضعیت بسیار شدیدتری برساند.ادامه افزایش نرخ بهره برای ارزهای رمزپایه که در سال جاری مورد بررسی قرار گرفته اند، نوید خوبی ندارد. با افزایش نرخ‌ها، دارایی‌های مطمئن‌تر شروع به بازدهی بیشتری می‌کنند، که باعث می‌شود دارایی‌های پرریسک‌تر مانند سهام‌های فناوری کمتر مورد توجه قرار بگیرند.

ارزهای رمزنگاری شده در سال جاری مانند سهام‌های فناوری با ارزش بالا حرکت کرده‌اند، اما احتمالاً حتی ریسک‌پذیرتر هستند زیرا ارزش‌گذاری آنها دشوارتر است. در حالی که می توان گفت که یک سهام فناوری در یک ارزش گذاری خاص جذاب به نظر می رسد، ایجاد این مورد برای افرادی مانند بیت کوین بسیار سخت تر است زیرا هیچ چیز واقعاً پشتوانه دارایی های دیجیتالی وجود ندارد. سرمایه گذاران در ارزهای رمزنگاری شده نیز هیچ نوع توزیع سرمایه مانند سود سهام یا خرید مجدد سهام را دریافت نمی کنند.

تحلیلگری می‌گوید من امیدوارم که فدرال رزرو دیدگاه بلندمدتی داشته باشد و در نظر بگیرد که افزایش های اخیر نرخ بهره که به ژوئن باز می گردد هنوز به احتمال زیاد راه خود را در اقتصاد کامل نکرده است، زیرا ممکن است شش ماه یا بیشتر طول بکشد تا این کار انجام شود، به همین دلیل است. من احساس می‌کنم که افزایش 0.75 درصدی دیگر در حال حاضر زیاد است.من همچنان در بلندمدت نسبت به بیت کوین امیدوار هستم زیرا با وجود ادامه زمستان کریپتو، شاهد رو به رشد پذیرش هستم. من در حال حاضر به بسیاری از آلتکوین ها مانند Dogecoin و Shiba Inu علاقه ندارم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها