|

حمایتی باورنکردنی!

پیش بینی جنجال برانگیز ازشیبااینو دوج کوین!!

Dogecoin

کاندیدای سابق کنگره آمریکا به طور علنی از Dogecoin و Shiba Inu حمایت می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این مرحله، میم کوین‌های Dogecoin و Shiba Inu با توجه شخصیت‌های برجسته در فضای کریپتو که غریبه نیستند. از ایلان ماسک تا مارک والاس و حمایت افراد ثروتمند و مشهور در سراسر جهان همچنان ادامه دارد. دیوید گوهشتاین، کاندیدای سابق کنگره آمریکا نیز به فهرست افرادی که از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند، پیوسته و به صورت عمومی موقعیت‌های خود را در هر دو دارایی دیجیتال اعلام کرده است. خبر حمایت از SHIB و DOGE دیوید گوهشتاین با یک توییت منتشرشد. معمولاً فاصله‌ای بین هر دو جامعه وجود دارد که ناشی از رقابت بازاریابی شیبا اینو به عنوان "قاتل دوج کوین" است.

و نکته جالب این است که همه به حمایت از هر دو دارایی دیجیتال ادامه می دهند.دیوید که مدیر عامل رسانه گوهشتاین است، به بیش از 690000 دنبال کننده خود گفت که داشتن هر دو دارایی دیجیتال خوب است و گفت: "من می توانم حامی $SHIB و $DOGE باشم."اگرچه هر دو کوین رقبای سرسختی هستند و اغلب در خبرها باهم  ذکر می شوند، عملکرد آنها در بازار بسیار متفاوت بوده است. با روند صعودی اخیر، که در آن اکثر دارایی های دیجیتال بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست داده اند، این امر حتی آشکارتر است. از نظر سودآوری، Dogecoin دوج کوین همچنان در صدر قرار دارد.

در حالی که تنها 24 درصد از دارندگان شیبااینو Shiba Inu در حال حاضر سود دارند، 46 درصد از کل کیف پول های دارای Dogecoin در حال حاضر سود دارند. این همچنین نشان دهنده اختلاف گسترده در حاشیه ضرر هر دو دارایی دیجیتال است. 52 درصد از همه دارندگان DOGE متوجه ضرر هستند و 73 درصد از دارندگان SHIB در ضرر هستند. این نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که روی ارز دیجیتال دوم سرمایه‌گذاری کرده‌اند، احتمال از دست دادن پول بیشتری دارند.فشار فروش بر شیبا اینو نیز اخیراً بالا بوده است.

فاش شد که نهنگ های برتر اتریوم بیش از 1.2 میلیارد توکن SHIB را در مدت 3 روز به ارزش ده ها میلیون دلار تخلیه کرده اند. این روند فروش بر قیمت میم تأثیر منفی گذاشته است. با این حال، مقایسه کاهش از بالاترین رکورد تاریخ، SHIB را در صدر قرار داد. دوج کوین Dogecoin در حال حاضر بیش از 92٪ از قیمت بالای 0.7 دلاری خود افت کرده است، در حالی که Shiba Inu از بالاترین قیمت تاریخ خود 0.00008845 دلار 87.59٪ کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها