|

آینده ای عجیب!!

سرانجام بیت کوین چه میشود؟!

Bitcoin

روندی کلی بیت‌کوین طی ماه‌های اخیر نزولی بوده...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روندی کلی بیت‌کوین طی ماه‌های اخیر نزولی بوده و می‌توان تشکیل الگوی مثلث نزولی را در نمودار های موجود در بازار مشاهده کرد. این موضوع می‌تواند در بازه میان‌مدت به ریزش بیشتر بیت‌کوین ختم شده و گام نزولی جدیدی را در نمودارها آغاز کند.

قیمت با برخوردهای متعدد به سطح ۱۸۵۰۰ دلاری از قدرت حمایتی آن کاسته است. بااین‌حال نظر می‌رسد که بیت‌کوین بتواند در کوتاه‌مدت صعودی موقتی را تا محدوده ۲۲ هزار دلار شکل دهد و سپس به روند نزولی خود ادامه دهد. عبور و تثبیت قیمت بالای سطح ۲۳ هزار دلاری الگوی فعلی را نقض کند.در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه بازار رمزارزها شاهد افت بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند ودر حال حاضر بازار رمزارزها شاهد افت بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.کانال ۲۰ هزار دلاری هنوز برای بیت‌کوین به یک سطح حمایتی تبدیل نشده و با آغاز هفته سوم سپتامبر، همچنان این خطر وجود دارد که این سطح به عنوان خط مقاومتی عمل کند.

هنوز نگرانی در مورد تصمیمات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره بعدی در روزهای آینده وجود دارد که می‌تواند احساسات بازار را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.ازطرفی شاخص Fear & Greed، یکی از ابزارهای تحلیل سنتیمنت حاکم بر بازار است. این شاخص که  چند هفته اخیر در وضعیت‌های مختلفی نوسان داشت، امروز در سطح ۲۲ واحد قرار گرفت که نسبت به روزهای قبل حدود ۸ الی ۱۰ واحد کاهش داشته است. گفتنی‌ست اعداد زیر ۲۵ واحد در این شاخص، وضعیت ترس مطلق را در بیت‌کوین تفسیر می‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها