|

پلتفرم دیفای اسلامی!

رمزارز «حلال» برای کاربران اسلامی!

Bitcoin

ارائه محصولات رمزارزی «حلال» در یک پلتفرم دیفای اسلامی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پذیرش رمزارزها در میان افرادی که ملاحظات مذهبی دارند سخت‌تر شده است. در همین راستا، بنیان‌گذار یکی از پلتفرم‌های دیفای منطبق بر قوانین اسلامی اظهار داشت که هزاران نفر به دنبال رمزارزهای تاییدشده و مطابق با قوانین اسلامی هستند. پلتفرم دیفای استرالیایی مرحبا اعلام کرد که محصولات رمزارزی زیادی با برچسب “حلال” ایجاد کرده‌اند و در نظر دارند تا پایان سال 2022 محصولات جدید دیگری مطابق با قوانین اسلامی به پلتفرم خود اضافه کنند.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز این پلتفرم در سال 2020 راه‌اندازی شده و تمام تمرکزش بر قوانین اقتصاد اسلامی بوده است که تعیین کننده چگونگی کسب درآمد کسب و کارها و افراد، مطابق با قوانین اسلامی و شرعی است. نقیب محمد، موسس و مدیرعامل پلتفرم دیفای مرحبا در گفت‌وگو با کوین تلگراف اظهار داشته است که تعداد کاربران کیف پول چندزنجیره‌ای سهال (Sahal) از زمان راه‌اندازی تاکنون چیزی حدود 40.000 نفر است. وی افزود:

افزود:

شما فقط یک کیف پول دانلود می‌کنید و این کیف پول هر چیز حلالی را که در اکوسیستم کریپتو وجود دارد به شما ارائه می‌دهد.

واژه Marhaba، که در زبان عربی به معنای خوش آمدید است، چهار محصول رمزارزی همسو با قوانین اسلامی دیگر نیز دارد که تا پایان امسال ارائه می‌شود. براساس چیزی که محمد می‌گوید این یک «اکوسیستم حلال» برای کسانی خواهد بود که به دلیل تردید در مورد شرعی بودن از بازار رمزارزها حذف شده‌اند. این محصولات شامل اولین صرافی غیرمتمرکز رمزارزی حلال به نام TijarX DEX، روشی برای استیکینگ حلال، یک پلتفرم جمع‌آوری نقدینگی حلال و نسخه جدیدی از بازارهای NFT حلال هستند.

اولین رمزارزهایی که در این ماه به TijarX DEX اضافه می شوند، نقره و طلای توکنیزه شده با پشتوانه شمش واقعی و حسابرسی شده خواهند بود. محمد می‌گوید چیزهای دیگری مانند گندم، جو، سویا و کاکائو نیز باید به پلتفرم اضافه شود.

در ماه آوریل، Marhaba اولین گواهینامه NFT حلال را صادر کرد و محمد بیان کرد که این زمینه‌ای است که او می‌خواهد شخصاً از قابلیت استفاده و پذیرش آن اطمینان حاصل کند چراکه به مصرف کنندگان شفافیت بیشتری در مورد اعتبار گواهی کسب و کار حلال می‌دهد.

این گواهینامه NFT راهی برای تأیید و اطمینان از معتبر بودن گواهینامه و منقضی نشدن آن است و نشان می‌دهد که آن کسب و کار گواهینامه خود را تمدید کرده است.

طبق اطلاعیه‌ها قرار است که صرافی غیرمتمرکز این پلتفرم در 27 سپتامبر و بازار NFT آن اواخر اکتبر راه‌اندازی شوند. محصولات مربوط به استیکینگ و تأمین نقدینگی این پلتفرم نیز به ترتیب در هفته‌های اول نوامبر و دسامبر راه‌اندازی می‌شوند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها