|

جهش حتمی؟

دوج کوین و بیت کوین جونشون به چی بنده؟

Dogecoin

افزایش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین: تحلیلگر می بیند که جهش کریپتو کمی بیشتر دوام می آورد؟

لینک کوتاه کپی شد

شیانیوز- با افزایش 0.9 درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ساعت 20:11 به 941.55 میلیارد دلار رسید،توکن های اصلی به مناطق بالاتر دست یافتند. بیت کوین و اتریوم پس از افزایش سهام در روز چهارشنبه، معاملات بالاتری داشتند. S&P 500 و Nasdaq به ترتیب با 2% و 2.05% افزایش بسته شدند. معاملات آتی سهام ایالات متحده کاهش یافت و در زمان نوشتن این مقاله تا حد زیادی ثابت بود. روز چهارشنبه، بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که خرید اوراق قرضه با تاریخ طولانی را برای تثبیت بازدهی طلای بریتانیا آغاز خواهد کرد.

مارکوس، تحلیلگر گلوبال گفت که بانک مرکزی بریتانیا با شروع مجدد تسهیلات کمی و همزمان افزایش نرخ بهره، «به خود کمک نمی کند». تحلیلگر کارگزار دارایی دیجیتال گفت: «در حال حاضر به وضوح به بانک انگلستان و خزانه داری بریتانیا بی اعتمادی وجود دارد، همانطور که بازار با حرکت های ارزی نوسان نشان داده است. این موضوع این تصور را ایجاد می‌کند که ارزهای دیجیتال می‌توانند راه‌حلی برای این آشفتگی ارائه دهند.ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA گفت: "بیت کوین بالاتر است اما همچنان زیر سطح 20000 دلار است زیرا سرمایه گذاران به سرعت به دارایی های پرخطر حمله ور می شوند."

اگر رشد بازار سهام بتواند بر ترس‌های فرود سخت غلبه کند، باید زمینه خوبی برای ارزهای دیجیتال فراهم کند. به نظر نمی رسد که این رالی ریسک پذیر گسترده باشد، اما این جهش می تواند کمی بیشتر طول بکشد. در همین حال، شاخص دلار آمریکا در روز چهارشنبه به 114.68 رسید - بالاترین سطح در دو دهه. این شاخص معیاری برای سنجش قدرت دلار در برابر سبدی از ارزها است.

جاستین بنت تاجر ارزهای دیجیتال گفت که شاخص دلار در روز گذشته "انحراف نزولی" را در سطح 10 ماهه تایید کرد. او گفت که این هم برای سهام و هم برای ارزهای دیجیتال صعودی است. دلار DXY نه تنها انحراف نزولی از سطح 10 ماهه امروز را تأیید کرد، بلکه در داخل این کانال از آگوس نیز بسته شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها