|

رکوردی جنجالی!

کیف پول های خودرا بااین رمزارزها پرکنید!

Bitcoin

یکی از بنیانگذاران اتریوم، کیسه های کاردانو، پولکادات و یک آلتکوین دیگر را پر می کند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بنیانگذار اتریوم، آنتونی دی لوریو، می گوید که علاوه بر سرمایه گذاری فعلی خود در بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در حال بررسی سرمایه گذاری در Cosmos (ATOM)، Polkadot (DOT) و Cardano (ADA) است. دی لوریو این موضوع را در مصاحبه ای با کیتکو نیوز در روز چهارشنبه، 28 سپتامبر فاش کرد. او گفت که به دلیل افراد درگیر در این پروژه ها، روی این سه آلتکوین هوشمند سرمایه گذاری می کند. وگفت من همیشه درباره Polkadot و Cosmos هیجان زده هستم، در حالی که Cardano پروژه ای است که من را نیز بسیار هیجان زده می کند. دی لوریو اشاره کرد که فقط برای محک زدن خرید می‌کند حتی اگر محدودیت ها یا مشکلات احتمالی در آنها را دیده باشد.

با این حال، پروژه هایی مانند Polkadot به خاطر گاوین وود به او علاقه مند هستند، در حالی که یکی از بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون، دلیل علاقه او به کاردانو است. یکی از بنیان‌گذاران اتریوم گفت که افراد پشت این پروژه‌ها را می‌شناسد حتی اگر برنامه‌های آنها را برای این پروژه‌هاکاملاً درک نکرده باشد. با این حال، او مطمئن است که آنها در حال یافتن راه حل هایی برای مسائل دنیای واقعی هستند. وقتی مجری از دی لوریو پرسید که اگر این پلتفرم‌ها شکست بخورند چه اتفاقی می‌افتد، او پاسخ داد که فقط بینش‌های ارزشمندی را از تجربیات به دست خواهد آورد.

چه این فناوری‌ها موفق شوند یا شکست بخورند، بینش‌های یادگیری باورنکردنی را ارائه می‌کنند. اگر آنها شکست بخورند، بهترین کار برای من این است که از خودم بپرسم چه درس هایی از این پروژه های شکست خورده گرفته ام.» با این حال، او خاطرنشان کرد که حتی در صورت شکست، این پروژه ها حرکت های جسورانه ای برای حل مسائل زندگی واقعی بودند.

پس از تکمیل ادغام در ماه گذشته، دی لوریو می‌گوید که تیم اتریوم همچنان باید بررسی کند که انتقال به مکانیسم اثبات سهام (PoS) چگونه بر شبکه تأثیر می‌گذارد. او افزود که بیشتر نگران خطرات متمرکزسازی مرتبط با مکانیسم PoS است. مطمئن نیستم، اما منابع می‌گویند که این فقط دو آدرس است که تقریباً 50 درصد از تمام تراکنش‌های روی شبکه را تأیید می‌کند. دی لوریو همچنین گفت که نگران نهادهایی مانند صرافی هایی است که با بارهای اعتبار سنجی دست و پنجه نرم می کنند. به گفته او، سیستم PoS کامل نیست و ممکن است مسائلی در این مسیر وجود داشته باشد که اتریوم هرگز به آنها توجه نکرده است و چنین مواردی ممکن است خطرات بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد.

با این حال، او همچنین گفت که زمان مشخص خواهد کرد که آیا سوئیچ PoS اتریوم تصمیم درستی بوده است یا خیر. در آن زمان است که می توانیم نتیجه بگیریم که مکانیسم PoS بهتر از اثبات کار است یا برعکس. در حالی که تغییر اتریوم به مکانیزم PoS یکی از لحظات تاریخی در زمان آن بود. Lachlan Feeney، مدیرعامل Labrys اخیراً فاش کرد که اعتبار سنجی‌ها ممکن است به سانسور اتریوم اضافه کنند زیرا نرم‌افزار فلش‌بات‌ها را اجرا می‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها