|

آسیبی جنجال برانگیز!

سرانجام دوج کوین و شیبااینو با این وضعیت؟!

Dogecoin

Dogecoin و SHIB به شدت آسیب دیدند و میم کوین ها یک شبه متحمل ضررهای سنگین شدند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که بازار کریپتو 11 میلیارد دلار دیگر کاهش یافت، Dogecoin و SHIB به شدت آسیب دیدند و میم کوین ها یک شبه متحمل ضررهای سنگین شدند.

بر اساس گزارش CoinGecko، شیبا اینو (SHIB) طی 24 ساعت گذشته 4.5 درصد سقوط کرد و اکنون با قیمت 0.00001032 دلار معامله می شود که اندکی از پایین ترین سطح روزانه 0.00000998 دلاری که در اوایل سه شنبه تجربه کرد، بهبود یافته است. روند نزولی قیمت میم کوین محبوب در بحبوحه رکود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد که شاهد کاهش 2.2 درصدی ارزش کل ارزهای دیجیتال در طول روز بود و به سطح فعلی 960 میلیارد دلار رسید.

SHIB یکی از شش دارایی جدید است که در فهرست آتی توسط صرافی ارزهای دیجیتال BitMEX گنجانده شده است و قرار است معاملات اواخر این هفته آغاز شود. با این حال، همانطور که نمودارها نشان می دهند، این اعلامیه نتوانست قیمت سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ صنعت را افزایش دهد. بر اساس داده های Coinglass، بیش از 1.6 میلیون دلار از معاملات SHIB در 24 ساعت گذشته در نوسان بوده‌اند.با توجه به داده های موجود در بازار تقریباً یک سال است که شوق تاریخی توکن‌های میم به بالاترین سطح تاریخ 0.00008616 دلار رسیده است.

اکنون توکن حدود 88 درصد نسبت به رکورد تاریخی خود و حدود 60 درصد از ابتدای سال کاهش یافته است.داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که توکن پیشرو، Dogecoin (DOGE) در طول روز 1.8 درصد کاهش یافته و در حال حاضر حدود 0.0593 دلار معامله می‌شود. با ارزش بازار 8.1 میلیارد دلار، DOGE اکنون دهمین ارز دیجیتال بزرگ است.

هفته گذشته پس از انتشار اخباری مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مالک میلیاردر تسلا با خرید توییتر در مدت قرارداد اولیه، قیمت میم کوین قیمت مثبتی را تجربه کرد، با این حال، همچنان 8.5 درصد نسبت به ماه گذشته و تقریباً 75 درصد از ابتدای ژانویه کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها