|

جابه جایی عظیم!

دلیل بیدارشدن نهنگ های بیت کوین از خواب زمستانی!

bitcoin

نهنگ بیت کوین 500 بیت کوین را در حالت غیرفعال جابجا کرده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده های زنجیره ای نشان می دهد که یک نهنگ بیت کوین اخیراً حدود 500 بیت کوین را منتقل کرده است که تقریبا 5 تا 7 سال است که در خواب زمستانی بوده است.باندهای سنی خروجی مصرف شده بیت کوین در توکن‌های 5 تا 7 ساله افزایش یافته است.شاخص مربوطه SOAB که به ما می گوید در حال حاضر باندهای مختلف سنی بیت کوین در زنجیره‌ها متفاوت چندین انتقال انجام می دهند. باندهای قدمت دار به گروه‌هایی که بر اساس مدت زمانی که یک توکن در یک آدرس خاص ثابت مانده است اشاره می‌کند. به عنوان مثال، هرتوکنی که بین 2 تا 3 سال هیچ حرکتی نکرده باشد، در باندهای 2 تا 3 ساله قرار می گیرد.

اکنون در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود 19.1 هزار دلار شناور است که در هفته گذشته 2 درصد کاهش یافته است. در ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 3 درصد کاهش یافته است.پس از آخرین گزارش مربوط به تورم در ایالات متحده و با کاهش نااطمینانی‌ها در بازار، قیمت بیت کوین روز جمعه کمی بالاتر رفت، اما به نظر می‌رسد که دوباره احساسات نزولی به بازار بازگشته است.

در نتیجه، جفت ارز BTC/USD کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به قله ۱۹،۸۲۱ دلاری، به پایین‌ترین سطح روزانه خود در ۱۹،۰۱۹ دلار سقوط کرد.اگر حرکت نزولی بیت کوین ادامه یابد، می‌توانیم شاهد افت قیمت‌ بیت کوین به سمت کف ۱۸،۶۰۰ دلار باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها