|

زمان فروش؟!

اتفاقی سرسام آور برای بیت کوین و شیبااینو!

bitcoin

بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلار قرار دارد. Dogecoin، XRP و Shiba Inu تا 4٪ کاهش یافتند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر می رسد افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست ماه آینده کمیته بازار باز فدرال (FOMC) و تداوم جنگ طلبی بانک مرکزی ایالات متحده تا پایان سال در بین سرمایه گذاران ریشه دوانده است. اکثر توکن‌های کریپتو در این روزها درمناطق بالاتر معامله شدند، اما روند صعودی محدود بود. بهمن حدود 2 درصد افزایش یافت و اتریوم بیش از یک درصد افزایش یافت. XRP حدود 4 درصد سقوط کرد و memecoin ها نیز کاهش یافتند. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ثابت در 919.83 میلیارد دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته اندکی بالاتر بود. با این حال، حجم کل معاملات بیش از 16 درصد افزایش یافت و به 76.2 میلیارد دلار رسید.

ازطرفی شرکت بازی سازی PlayCKC 200 هزار دلار در مرحله اولیه به رهبری Freeflow Venture Builders جمع آوری کرده است و پلتفرم بازی متمرکز بر طرفداران قصد دارد در اواخر سال جاری در طول جام جهانی فوتبال، بازی های زنده را برای فوتبال ارائه کند.زمستان کریپتوها همچنان به همه‌ی ارزهای دیجیتال ضربه زده است و تعدادی از شرکت های رمزنگاری برای سرپا ماندن تلاش می کنند. شرکت پرداخت و بازی‌های بیت‌کوین ZEBEDEE راه‌اندازی سازمان غیرانتفاعی «No Big Deal» خود را اعلام کرد که هدف آن پیشبرد توسعه بیت‌کوین منبع باز است.

تبادل غیرمتمرکز (DEX) Uniswap به زودی بر روی ابزار لایه 2 متمرکز بر حریم خصوصی zkSync پس از تکمیل رأی گیری حاکمیتی مستقر خواهد شد. صرافی‌های کریپتو LocalBitcoins، Crypto.com و Blockchain.com به کاربران روسی خود اطلاع داده‌اند که خدمات آنها به زودی متوقف خواهد شد و توصیه می‌کنند که کاربران وجوه خود را از حساب‌ها برداشت کنند.

بیت کوین پس از همه فراز و نشیب ها به دلیل اعداد CPI، باز هم مناطق حمایتی حیاتی خود را با 19000 دلار، 18600 دلار و 17000 دلار حفظ کرده است.پس از بسته شدن کندل‌های هفتگی بالای 19000 دلار، بیت کوین به طور کلی در محدوده خود خوب به نظر می رسد. شکست مناطق بالاتر تا 22000 دلار احتمالاً منجر به حرکت صعودی بیشتر می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی