|

بورس کمی جان گرفت

گزارش نیمه اول معاملات امروز 26 مهر؛ بازار بالاخره سبز شد

بازار امروز بالاخره سبز شد تا اندک امیدی را در دل سهامداران زنده نگه دارد شاخص نشان داد که کار بازار تمام نشده و صعود هنوز دست یافتنی است.

لینک کوتاه کپی شد

در نیمه اول معاملات امروز بورس روز متفاوتی را سپری کرده است و شاخص کل که پیش از این، در روزهای گذشته عموما در مسیر نزول پیش می‌رفت تا این لحظه رشدی ۲هزار و ۷۲۹ واحدی را ثبت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین؛ بازار امروز بالاخره سبز شد تا اندک امیدی را در دل سهامداران زنده نگه دارد. هفته تاثیرگذار و سرنوشت ساز بازار تا امروز روندی ناامید کننده داشت و فعالان بازار را بیش از پیش نگران معاملات آتی کرده بود ولی امروز شاخص بالاخره نشان داد که کار بازار تمام نشده است و صعود هنوز دست یافتنی است.

 با گذشت نیمی از تایم معاملاتی، شاخص کل بورس با افزایشی ۲ هزار و۷۲۹ واحدی توانسته ارتفاع یک میلیون و۳۱۳ هزار واحدی را پس بگیرد.

شپنا، شبندر، شتران و شفن از جمله تاثیرگذارترین نمادها برروی شاخص کل بودند.

شاخص کل هم وزن نیز با رشدی هزار و۳۵۱واحدی همراه بوده است.

ارزش معاملات خرد تا این لحظه به ۷۰۰میلیارد تومان رسیده است و این در حالیست که حقیقی‌ها تا مجموع و تا اینجا ۷ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

زاگرس با ۴ و غمینو و وپترو با ۲ میلیارد تومان بیشترین ورود و دی و افق با ۳ و غشهد با ۲.۵ میلیادر تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع نیز، گروه فرآورده‌های نفتی با ۳.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۴.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج را به نام خود زدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها