|

در نیمه اول معاملات آخرین روز مهر ماه

شاخص کل با کمک پالایشی ها صعودی شد؛ بورس سبزپوش می ماند؟

در یک ساعت ابتدایی بازار شاخص کل توانست افزایش حدود ۱٬۴۰۰ واحدی را ثبت کند و شاخص هم‌وزن هم رشد حدود ۷۰۰ واحدی را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز، شاخص کل توانست تحت تاثیر معاملات گروه پالایشی، صعودی باشد. با این وجود به نظر می رسد که رفته رفته شاهد افزایش عرضه ها و عقب نشینی شاخص کل هستیم. ارزش معاملات خرد در یک ساعت ابتدایی حدود ۶۸۵ میلیارد تومان بوده است که نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است. حقیقی‌ها هم حدود ۷۰۰ میلیون تومان از بازار خارج کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین؛ شاخص کل در آخرین روز معاملاتی مهر ماه توانست با کمک پالایشی ها صعودی باشد؛ شتران با ۸۵۰ و شپنا با ۸۰۰ واحد بیش‌ترین اثر را در رشد ابتدای معاملات امروز داشته است. با این وجود فعلا عرضه در کلیت بازار افزایش یافته و شاخص کل کمی نسبت به ابتدای روز عقب نشینی کرده است. همچنین خودرویی‌ها در این ساعت از معاملات کمی با افزایش تقاضا همراه شده اند.

در یک ساعت ابتدایی بازار شاخص کل توانست افزایش حدود ۱٬۴۰۰ واحدی را ثبت کند و شاخص هم‌وزن هم رشد حدود ۷۰۰ واحدی را تجربه کند. ارزش معاملات خرد در یک ساعت ابتدایی حدود ۶۸۵ میلیارد تومان بوده است که نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است. حقیقی‌ها هم حدود ۷۰۰ میلیون تومان از بازار خارج کردند.

شاوان با ۱۴ و وبرق با ۸ و خنصیر با ۶ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند و نوری با ۱۸، خودرو با ۴.۵ و بپاس با ۴ میلیارد تومان نیز بیش‌ترین خروج پول حقیقی را تجربه کرد.

از میان صنایع نیز فرآورده‌های نفتی با ۱۸ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را شاهد بود و محصولات شیمیایی با ۱۹ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها