|

کف جدید قیمت دلار بالا آمد

قیمت دلار پیش به سوی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان؟

برگشت دلار از محدوده ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان، نشان می دهد که کف قیمت این ارز بالا آمده است و دیگر خبری از رفتن به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰…

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که برخی معامله گران انتظار داشتند در انتهای مهرماه، دلار به سوی کف ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی حرکت کند، روز شنبه، اسکناس آمریکایی از محدوده ۳۲ هزار و ۵۵۰ تومانی بالا آمد و به بالای مقاومت ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومانی شتافت. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ به گفته برخی تحلیل گران فنی، برگشت دلار از محدوده ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان، نشان می دهد که کف قیمت این ارز بالا آمده است و دیگر خبری از رفتن به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی نبود. 

برخی فعالان باور دارند که بالا آمدن کف دلار حاکی از آن است که انتظارات افزایشی در بازار تقویت شده است. این در حالی است که دسته دیگری باور دارند، اتفاق تازه ای در بازار نیافتاده است و تا زمانی که اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان نرود، خریداران بزرگ تری وارد بازار نخواهند شد. 

امروز احتمال می رود که دلار به سوی مرز ۳۳ هزار تومان برود ولی شماری از فعالان باور دارند که بازارساز بار دیگر افزایشی ها را عقب خواهند راند. ارزش دلار در کشورهای همسایه نیز تا حدی رشد کرده است و این مساله نیز می تواند تا حدی محرک افزایشی های بازار شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها