|

پشتیبانی جدید!

پشتیبانی حماسه آفرین از ایلان ماسک!

XRP

ایلان ماسک از ریپل (XRP) و براد گارلینگ هاوس پشتیبانی می کند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت پرداخت بلاک چین ریپل در جریان نبرد دادگاه خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، یک پیروزی دیگر به دست آورد. استوارت آلدروتی، مشاور ریپل، تأیید کرد که این شرکت توانسته است از سخنرانی هینمن در سال 2018 استفاده کند. SEC تلاش کرده است تا از دسترسی ریپل به سخنرانی رئیس سابق SEC ویلیام هینمن در سال 2018 جلوگیری کند. ریپل گفت که سخنرانی هینمن زمانی که او بیان می کند که ETH خیلی امنیت نخواهد داشت که بسیار مهم است. ریپل گفت که همان قوانین در مورد XRP اعمال می شود در حالی که ادعا می کند رمزارز آنها یک توکن امنیتی نیست.

آقای آلدروتی همچنین افزود که اسناد هنوز از دید عموم مهر و موم شده است. آخرین حکم نشان می دهد که دادگاه تلاش های مکرر کمیسیون SEC برای مخفی نگه داشتن سخنرانی هینمن را خنثی کرد. بسیاری از تحلیلگران و حامیان ریپل بر این باورند که این اسناد کمک بزرگی به ریپل در نزدیک شدن به پیروزی خواهد کرد. مدیر عامل ریپل از SEC انتقاد کرد، ایلان ماسک پشتیبانی خود را افزایش داد اندکی پس از اینکه مشاور ریپل، استوارت آلدروتی در مورد توسعه توییت کرد، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک،  مدیرعامل ریپل را مورد حمایت قرار داد.رگولاتور اوراق بهادار در گذشته به دلیل توییت هایش به او حمله کرده بود. علاوه بر این، به معامله اخیر ماسک در توییتر نیز توجه دارد. تیم حقوقی ایلان ماسک این اقدام SEC را "پوزه تحمیلی توسط دولت" نامید. برخی از وکلای حوزه کریپتو بر این باورند که SEC ممکن است در مورد سخنرانی Hinman موضعه تازه ای ایجاد کند. جسی هاینس، وکیل Web3، نوشت: «اگر ایمیل‌های هینمن به اندازه‌ای که ما می‌شنویم بد باشند، از گام بعدی کمیسیون SEC ترور هینمن است که او رفتاری ناشایست داشته است، و علی‌رغم اقداماتش. ، وضعیت XRP را تغییر نمی دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها