|

قضیه پیش فروشی به شیبااینو چه ربطی دارد؟!

shibainu

پیش فروش MetaCryp با شروع اصلاح Shiba Inu و Klaytn محبوبیت پیدا می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- MetaCryp (MTCR)، ارز دیجیتال در حال توسعه که در حال حاضر پیش فروش می‌شود و سر و صدا ایجاد کرده است. علاقه مندان به کریپتو منتظر انتشار آن هستند، حتی زمانی که ارزهای رمزپایه محبوبی مانند Shiba Inu (SHIB) و Klaytn (KLAY) شروع به اصلاح کردند. در این مقاله، پروژه MetaCryp (MTCR) را بررسی خواهیم کرد و در مورد اینکه ممکن است معتبر شوند و به فروش برسند، بحث خواهیم کرد. همچنین به طور خلاصه درباره Shiba Inu (SHIB) و Klaytn (KLAY) بحث خواهیم کرد تا عملکرد آنها را بررسی کنیم. MetaCryp (MTCR) یک پروژه جهانی مجازی است که هدف آن فراهم کردن جایگاهی مناسب برای فرار از استرس های زندگی روزمره است. هدف این پروژه حفظ یک متاورژن است که در آن کاربران می توانند با یکدیگر کاوش و تعامل داشته باشند.

کاربران متاورس متاکرایپ متمرکز بر جامعه (MTCR) به یک گروه معتبر و فقط اعضا از افراد همفکر که به دنبال آرامش و ایجاد یک تجربه لذت بخش در متاورس کاملاً ساخته شده هستند، همچنین به کلوپ های کشور، استراحتگاه ها و‌... دسترسی خواهند داشت.

یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز برای کاربران MetaCryp (MTCR) این است که می توانند آواتارهای خود را مطابق با نیازهای فردی خود سفارشی کنند. MetaCryp همچنین برنامه‌هایی برای ورود به بازار NFT دارد، زیرا هدف آن ارائه بهترین مجموعه‌های بازی NFT و بلاک چین به مشتریان است. با پیوستن به جامعه متاکریپ (MTCR)، مشتریان می توانند به دو انجمن کریپتو که به سرعت در حال گسترش و سودآوری هستند دسترسی داشته باشند. با این حال، برای شروع باید MTCR پلتفرم را نگه دارید. این توکن در حال حاضر با قیمتی ارزان پیش فروش می‌شود، و باتوجه به ارز دیجیتالی که سپرده‌گذاری می‌کنید، پاداش‌های هنگفتی نیز برای خریدهای بار اول وجود دارد. از طرفی شیبااینو اخیراً یک صرافی رمزنگاری و SHIB: The Metaverse راه اندازی کرده است. متاورس به تازگی با بیش از 100595 قطعه زمین در چهار منطقه که محیط مجازی را تشکیل می دهد، راه اندازی شد.

کاربران Shiba Inu می توانند با استفاده از توکن SHIB خود به متاورس دسترسی پیدا کرده و ویژگی ها را شکوفا کنند. با وجود این تاسیسات و تقاضای SHIB که از آنها سرچشمه می گیرد، Shiba Inu (SHIB) اصلاحات را آغاز کرده است. این پلتفرم همچنین مکانیزم توکن سوزی دارد که می تواند از نظر تئوری بر پروتکل اقتصاد محتوا Klaytn Klaytn (KLAY) که یک پروتکل متاورس، GameFi و اقتصاد سازندگان است که شرکت کنندگان در سطح سازمانی را هدف قرار می دهد. این شرکت به دنبال استفاده از رمز بومی خود، KLAY، برای حمایت و ترویج اقتصاد محتوای جهانی است.

بلاک چین ترکیبی Klaytn (KLAY) دارای ویژگی‌های ویژه‌ای در بلاک چین‌های عمومی و خصوصی است. با ترکیب آن، Klaytn (KLAY) یک تجربه بلاک چین کاربرپسند ارائه می دهد. به طور خلاصه، Klaytn (KLAY) فرآیند ساخت و مدیریت شبکه های سرویس گرا خود را که اغلب به عنوان زنجیره خدمات شناخته می شوند، ساده می کند، در حالی که بر محتوای خلاقانه و GameFi تمرکز می کند. Klaytn (KLAY) بازار مهم بلاک چین را در کره جنوبی کنترل می کند و اکنون در حال کار بر روی توسعه بین المللی است.

گسترش جهانی این پروژه از طریق Klaytn Growth Fund آغاز شده است. توکن اصلی این پلتفرم، KLAY، به دلیل سقوط بازار در سال 2022 به پایین‌ترین سطح خود رسید. با این حال، شروع به بهبودی کرده است. توسعه برنامه ریزی شده کلایتن نیز ممکن است به پیشبرد بیشتر آن کمک کند.ما در مورد پیشنهادها و چشم اندازهای Shiba Inu (SHIB) و Klaytn (KLAY) بحث کرده ایم. بازار گاوی بعدی ممکن است شاهد صعود آنها به ارتفاعات جدید باشد. از سوی دیگر، پیش فروش متاکریپ (MTCR) در حال انجام تاکنون موفق به نظر می رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها