|

فعلا جامه بازار سبز رنگ نخواهد شد

سقوط آزاد به سبک بورس؛ امروز نوبت قرمز پر رنگ بود!

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس افتی ۱۹ هزار واحدی را ثبت کرد و نتوانست کانال یک میلیون و ۲۷۸ هزار واحدی را حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

نقشه بازار دیگر به رنگ قرمز عادت کرده و تنها شدت آن متفاوت است. امروز نوبت قرمز پررنگ بود. شاخص کل امروز افت ۱۹ هزار واحدی داشت تا هر روز بیش از پیش افت کند. شاخص هم وزن هم بیش از ۴هزار واحد افت داشت تا نشان دهد نه تنها سهم های بزرگ و شاخص ساز روز سختی داشتند بلکه امروز روز نمادها کوچکتر هم نبوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین؛ بازار امروز جلونگاه فروشندگان بود. هرچه از بازار می‌گذشت شدت عرضه و فشار فروش بیشتر می‌شد و رفته رفته فروشندگان قوی تر می‌شدند. در هیچ بازه‌ای از بازار خریداران فرصت عرض اندام پیدا نکردند و موج عرضه های پی در پی آنقدر قوی بود که خریداران را با خود برد و شاخص را غرق کرد.بازار همچنان آماج انواع اخبار منفی است و دور از انتظار هم نبود که اعتنایی به گزارشات تابستان نکند. حال بازار گرچه ارزشمند است ولی به طور نسبی خالی از خریدار است و می‌توان گفت تا این وضع باشد جامه بازار سبز رنگ نخواهد بود.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس افتی ۱۹هزارواحدی را ثبت کرد و نتوانست کانال یک میلیون و ۲۷۸هزار واحدی را حفظ کند.

«فولاد» با بیش از ۳هزار و۶۰۰ واحد تاثیر بر شاخص کل،مهم ترین نقش در افت امروز شاخص را داشت.

شاخص هم وزن نیز افتی ۴هزار و ۴۵۸ واحدی را به جای گذاشت.

ارزش معاملات خرد هم نهایتا به ۲ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان رسید و حقیقی ها ۲۶۳میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

«شبندر» با ۴۰ و «وآذر» و «فسوژ» با ۴ میلیارد تومان بیشترین ورود و در سمت مقابل «شپنا» با ۲۶،«فولاد» با ۱۴ و «شتران» با ۱۳ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع نیز گروه محصولات شیمیایی با ۵۲ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها