|

تحلیلی تکنیکال!

چراغی از بیت کوین برای کاربران!

bitcoin

در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات، بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و‌  کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند. در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.نرخ هش بیت کوین با وجود این که رونقی در بازار وجود ندارد، همچنان رکورد های بالاتری را ثبت می کند. بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال کریپتو کوانت، هش ریت بیت کوین همچنان به رکوردهای جدیدی می رسد.افزایش هش ریت بیت‌کوین بدان معناست که با وجود اینکه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به طور پیوسته در حال کاهش بوده، شبکه به اوج امنیت خود رسیده است.

از طرفی دشواری استخراج بیت کوین نیز اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است و فشار بیشتری را بر ماینرها وارد می کند.اگر بخواهیم بیت کوین را برای سال جدید تحلیل کنیم شواهد نشان می دهدکه روند صعودی بیت کوین از نظر تاریخی با یک چرخه چهار ساله منطبق است که شامل انباشت (خرید)، روند صعودی، توزیع (فروش) و روند نزولی است.

به طور کلی، انتظار می‌رود که مرحله انباشت این فرآیند در سال ۲۰۲۳ آغاز شود، اگرچه برخی معتقدند که این مرحله ممکن است تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد. با این وجود، احتمالاً در اواسط سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود. به گفته برخی از تحلیلگران، زمانی که بازار نزولی ۸۰ هفته‌ای به پایان برسد، می‌توانیم شاهد شروع یک بازار صعودی در حدود ماه آوریل ۲۰۲۳ باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها