|

بیت کوین سقوط می کند؟

بیت کوین کدام رمزارزهارا باخود نابود می‌کند؟

bitcoin

با بالا رفتن میزان دشواری استخراج،بیت کوین سقوط می کند، بقیه 10 ارز دیجیتال برتر نیز کاهش می یابند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین در معاملات امروز کاهش یافت، اما در بالای خط حمایت 19000 دلار که چندین هفته در نوسان بوده عبور نکرده است. اتر، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار، همچنین مانند بقیه 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، بدون احتساب استیبل کوین، کاهش یافت.

براساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته حدود1.1 درصد کاهش یافت و تا ساعت 8 صبح در هنگ‌کنگ با 19337 دلار معامله شد، در حالی که اتر با افت 1.3 درصدی به 1345 دلار رسید. بلاک چین پیشرو جهان پس از افزایش 3.44 درصدی در تعدیل دو هفته‌ای دوشنبه، به بالاترین حد دشواری استخراج رسید. دشواری استخراج بیت کوین معیاری است که نشان می دهد ماینرها چقدر قدرت محاسباتی بیشتری باید برای تأیید تراکنش های یک بلوک برای افزودن به بلاک چین اعمال کنند. Polygon با 0.7 درصد کاهش به 0.89 دلار رسید که کمترین کاهش در لیست 10 برتر CoinMarketCap است.

این توکن طی هفت روز گذشته با انتشار اخباری مبنی بر اینکه Nubank تحت حمایت وارن بافت، بزرگترین بانک فین‌تک در آمریکای جنوبی، هفته گذشته Polygon را برای بلاک چین و توکن دیجیتال خود انتخاب کرد، حدود 6.4 درصد افزایش یافته است. XRP، توکن مورد استفاده در سیستم پرداخت Ripple Labs Inc.، پس از پیچیدگی دیگری در پرونده حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد اینکه آیا XRP یک اوراق بهادار ثبت نشده است، 3.3 درصد کاهش یافت و به 0.45 دلار آمریکا رسید.

SEC در روز جمعه درخواست ریپل برای قضاوت خلاصه به نفع خود را رد قانونی کرد. SEC نوشت: درخواست ریپل باید رد شود "زیرا شواهد غیرقابل انکار نشان می دهد که متهمان درگیر پیشنهادات ثبت نشده و فروش اوراق بهادار به سرمایه گذاران عمومی هستند." سهام ایالات متحده هفته را با افزایش روز دوشنبه آغاز کرد. داوجونز Industrial Average 1.3% و، S&P 500 Index 1.2% و Nasdaq Composite 0.9% افزایش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها