|

رالی شگفت‌انگیز؟

قیمت دوج کوین به کجا ختم می‌شود؟

Dogecoin

سوال این است که روند نزولی به کجا ختم خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin تا پایان ماه اکتبر یک رالی شگفت‌انگیز خواهد داشت حال تنها سوال این است که روند نزولی به کجا ختم خواهد شد؟ پامپ ها قیمت Dogecoin را در عرصه کریپتو حیرت زده کرده زیرا روند صعودی همچنان به رشد خود ادامه می دهد. در حال حاضر، میم کوین تنها در یک هفته 50 درصد افزایش یافته است و از اوج اکتبر و سپتامبر گذشته و قیمت Dogecoin در حال حاضر در حراج 0.084 دلار است. هجوم عظیم حجم همراه با حرکت روند صعودی اخیر است، در حالی که شاخص قدرت نسبی اکنون در قلمروی بسیار بیش از حد فروش روزانه قرار دارد.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال پیوستن به این روند هستند، باید احتیاط کنند، زیرا اواسط 0.08 دلار در گذشته قیمت Dogecoin را رد می‌کرد. برای یک رالی باید برنامه ریزی‌هایی شود که اهداف صعودی بعدی 0.10 دلار است. باطل شدن سناریوی صعودی در منطقه 0.0640 دلار باقی می ماند. اگر سطح ابطال لینک شود، کاهش بیشتر تا منطقه 0.055 دلار ممکن است رخ دهد. چنین حرکتی منجر به کاهش 35 درصدی نسبت به ارزش فعلی بازار خواهد شد.

از طرفی به دنبال انتشار اخبار مربوط به تکمیل قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، دو میم کوین برتر بازار یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها