|

قیمت جنجالی دوج کوین!

خبری حیرت انگیز برای کاربران دوح کوین!

Dogecoin

به گفته تحلیلگران، قیمت Dogecoin در یک هفته دو برابر می شود، DOGE می تواند تا پایان سال 2022 به 50 سنت برسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میم کوین Memecoin محبوب Dogecoin (CRYPTO: DOGE) طی 24 ساعت گذشته به میزان خیره کننده 56 درصد افزایش یافته است و قیمت خود را نسبت به هفته گذشته بیش از دو برابر کرده است، زیرا ایلان ماسک، رئیس تسلا، غول شبکه اجتماعی توییتر را خریداری کرده است. جالب اینجاست که ماسک به طور متعدد به عنوان "پدر دوج" شناخته می شود زیرا او اغلب در سرمایه گذاری‌هایش به این ارز دیجیتال اشاره می کند و با جامعه کاربران آن درارتباط است. ماسک با DOGE رابطه ای گرم و سردی داشته و از قبل میم های مرتبط با DOGE را به اشتراک گذاشته و آن را در توییت‌های مختلف تبلیغ کرده است. The Boring Company، SpaceX و Tesla همه متعلق به ماسک است که از  Dogecoin به عنوان روش پرداخت برای کالا استفاده. او حتی نام ماموریتش 2022 SpaceX در ماه DOGE-1 نامید. معامله گر پیشرو در صندوق های تامینی، کریس کاپر، معامله می‌کند.

او با استراتژی تجارت گزینه های ساده خود، با به اشتراک گذاشتن سیگنال های تجاری به هزاران معامله گر کمک می کند.دوج کوین Dogecoin در گذشته شاهد نوسانات وحشیانه بر سر توییت ها و اطلاعیه های ماسک بوده است. این میلیاردر با ایده استفاده از Dogecoin به عنوان یک گزینه پرداخت برای عضویت یا نسخه پولی توییتر حرف‌هایی زده است. تعدادی از سرمایه‌گذاران Dogecoin از ماسک و شرکت‌هایش برای 258 میلیارد دلار به‌خاطر سرقت در تابستان امسال شکایت کرده بودند و ادعا کردند که آنها عمداً قیمت Dogecoin را قبل از کاهش شدید آن افزایش داده‌اند. در پاسخ، ماسک در ماه ژوئن اعلام کرد که در حالی که خودش از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند، هرگز به کسی توصیه نکرد که در این فضا سرمایه گذاری کند.

همچنین، Dogecoin از پشتیبانی قوی جامعه برخوردار است. زیرمجموعه Dogecoin ردیت بیش از 2.2 میلیون مشتری دارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا ارزهای کاهش تورم مانند بیت کوین (CRYPTO: BTC) ممکن است هرگز به عنوان پول استفاده نشوند. لیان می‌گوید: گرایش دوج‌کوین به سمت تورم، آن را در میان بهترین ارزهای دیجیتال در بلندمدت قرار می‌دهد.

لیان اضافه می‌کند که در کوتاه‌مدت تا زمانی که ایلان همچنان  پشت Dogecoin است، ما همچنان شاهد افزایش‌های بیشتری قبل از پایان سال خواهیم بود زیرا او برنامه‌هایی را برای توییتر ارائه می‌کند.

اAliasgar Merchant، توسعه‌دهنده اصلی روابط در Akash Network، یک پلتفرم ابری غیرمتمرکز، گفت که تغییر روند فعلی برای Dogecoin پایدار به نظر می‌رسد و memecoin می‌تواند به راحتی قبل از پایان سال به مرز 50 سنت برسد. او گفت: «از ماه اوت گذشته، Dogecoin مرز 30 سنت آمریکا را نشکسته است، با این حال، با توجه به افزایش سرسام آور موارد استفاده از memecoin با تصاحب ماسک در توییتر، دلیلی وجود ندارد که نتواند قبل از سال جدید به مرز 50 سنت برسد. وی افزود که Dogecoin شاهد پشتیبانی قوی بین سطوح 0.0772 و 0.0792 خواهد بود، زیرا داده های IntoTheBlock نشان می دهد که تقریباً 27000 آدرس 5.89 میلیارد توکن DOGE را در این سطوح جذب کرده اند.

نهنگ هایی که دوج کوین را در دست می گیرند در همین حال، Dogecoin Whale Alert، یک حساب توییتری که حرکت نهنگ‌های DOGE را ردیابی می‌کند، در توییتی اعلام کرد که 286,953,266 DOGE به ارزش 22,140,740 دلار از یک "کیف پول 20 برتر" به کیف پول Binance منتقل شده است. صعود Dogecoin به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار توسط Dogechain، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای Dogecoin، که اخیراً نقشه راه آینده خود را معرفی کرد، تقویت شد. Dogechain که فرآیند رای گیری برای سوزاندن توکن خود را آغاز کرد، احساسات صعودی را در بین دارندگان DOGE تقویت کرد. درآخر شواهد نشان می‌دهد که دوج کوین در یک هفته دو برابر می شود، DOGE می تواند تا پایان سال 2022 به 50 سنت برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها