|

بیت کوین به اوج می رسد؟

سیگنال های مهم بیت کوین!

Bitcoin

در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت‌کوین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون  بیت‌کوین به خوبی در محدوده ۲۰ تا ۲۱ هزار دلار تثبیت شده است و در کانال ۲۰ هزار دلاری قرار دارد.بیت‌کوین با رشد حدود ۱ درصد به قیمت ۲۰ هزار و ۸۹۲ دلار دست یافت و حدود از طرفی، ۹.۹ میلیون دلار بیت کوین در موقعیت های کوتاه مدت در معاملات آتی در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۶۸ درصد افزایش یافته و به ۸۹.۸۸ میلیارد دلار رسیده است.  داده های شرکت تجزیه و تحلیل داده های درون شبکه ای گلسنود نشان می‌دهد که برخی از قدیمی‌ترین بیت‌کوین‌های «خفته» در حال بازگشت به گردش هستند. همچنین شاخص (UTXO) یا خروجی‌های خرج نشده تراکنش در سود به بالاترین سطح یک ماهه خود رسیده است.

معیار SOPR هم اخیرا به بالای عدد ۱ رسیده است که به معنی عرضه بیت کوین در سود توسط سرمایه گذاران است.نکته قابل توجه این است که در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا برای تصمیم‌گیری درباره افزایش مجدد نرخ بهره بانکی در این کشور و اعلام نرخ تورم ماه قبل ایالات متحده، مقدار قابل‌توجهی بیت کوین از حساب نهنگ‌ها به صرافی‌ها واریز شده است. این در حالی است که قیمت تا اینجای کار موقعیت خود را به‌خوبی بالای ۲۰٬۰۰۰ دلار حفظ کرده است.

از طرفی بایننس کوین در برابر بیت کوین (BNB/BTC) به بالاترین سطح تاریخ خود در ۰.۰۱۵۲۶۷ واحد رسید. این در حالی است که بایننس کوین و بیت کوین هم‌زمان با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، هرکدام به‌ترتیب طی هفت روز گذشته جهشی ۱۵ و ۸درصدی را تجربه کرده‌اند.بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بیت کوین (BTC) اخیراً شاهد خروج گسترده‌ای از صرافی‌ها بوده است.خروج این حجم از بیت کوین از صرافی‌ها با دوره‌ای که قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۲۰،۵۰۰ دلار رسید، همزمان بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها