|

حرکتی جنجالی!!

شیبااینو با حرکتش کاربران را زیروروکرد؟!

SHIBAINU

ارتقای عظیم برای Shiba Eternity و SHIBARIUM – آیا SHIB تا 1 دلار منفجر می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز، تیم Shiba Inu تاریخ انتشار The ShibaEternity Players Guide را اعلام کرد و پس از ماه‌ها فعالیت تجاری کم‌رنگ، یک بار دیگر اشتیاق میلیون‌ها طرفدار را برانگیخت. طبق اعلامیه ای از صفحه توییتر تأیید شده Shiba Inu، "راهنمای رسمی و انحصاری بازیکنان ShibaEternity در 2 نوامبر، در Día de los Muertos/Halloween منتشر خواهد شد." توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama-Shiba Inus پس از افشاگری اظهار داشت که این راهنما که یک کتابچه عظیم بیش از 1000 صفحه است "صدها کارت سرگرمی، آثار هنری پیشرفته و یک نقش علمی تخیلی عمیق" را پوشش می دهد. این یکی از موردانتظارترین بازی‌ها برای کاربران شیبا بوده است، زیرا Shiba Inu را به سمت تولید ابزارهای دنیای واقعی که در نقشه راه آنها مشخص شده است، هدایت می‌کند.

علاوه بر این، جدا از ادغام توکن ShIB، بازی دارای مکانیزم سوزاندن توکن خواهد بود. کوساما اخیراً این موضوع را از طریق یک توییت تأیید کرد و خاطرنشان کرد که Shibeternity برای دارندگان Shib قدرتمند و عالی خواهد بود. سوزاندن مستلزم ارسال توکن های SHIB به یک آدرس مرده برای کاهش عرضه در گردش است. این به نوبه خود باعث ایجاد تقاضا به دلیل کمبود می شود که از نظر تئوری برای قیمت آن توکن خوب است. اگرچه تعداد توکن‌های SHIB در گردش هنوز بسیار زیاد است، اما با معرفی مکانیسم‌های مختلف سوزاندن، سرعت سوزاندن آن گاهی به 1500 درصد نیز می‌رسد. امروزه بیش از 410 تریلیون دلار توکن از 999 تریلیون توکن SHIB سوزانده شده است.

پس از اعلام این خبر، کوساما همچنین خاطرنشان کرد که آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد و اینکه چرا تمرکز او «اکنون به Shibarium و سایر اقدامات برای ShibArmy معطوف شده است» را توضیح خواهد داد. روز شنبه، توسعه‌دهنده به Shibarium اشاره کرد، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای Shiba Inu که «به‌زودی» راه‌اندازی می‌شود. بلاک چین، که هدف آن آوردن قابلیت‌های بیشتر به اکوسیستم شیب است، طبق گزارش‌ها، جایگزین و میزبان همه پروژه‌های موجود و آینده و همچنین توکن‌های شبکه موجود خواهد شد. در حالی که تیم شیبا هنوز تاریخ دقیقی را برای پرتاب شیباریوم به اشتراک نمی گذارد، انتظار می رود راه حل لایه 2 قبل از پایان سال معرفی شود.

در همین حال، علیرغم اینکه این اعلامیه طرفداران اکوسیستم را تحریک کرد، به نظر نمی رسد که تأثیر معنی داری بر عملکرد قیمت SHIB داشته باشد. در حال حاضر، SHIB تا حد زیادی در پشت رقیب اصلی خود Doge رشد کرده است. در زمان انتشار، SHIB پس از 5.20 درصد افزایش در روز گذشته، با قیمت 0.00001287 دلار معامله شد. با این حال، انتظار می‌رود که تحولات آتی کل اکوسیستم شیبا اینو را به سمت آینده سوق دهد و قیمت شیبا اینو را از بحران خارج کند. علاوه بر این، طبق داده‌های CryptEye، تعداد دارندگان SHIB همچنان در حال افزایش است و تاکنون 2220942 دارنده SHIB وارد شده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها