|

عاقبت کار ایلان ماسک؟

پیش بینی دوج کوین با توجه به نقشه ایلان ماسک!!

DOGCOIN

ایلان ماسک چه نقشه ای برای توییتر و Dogecoin دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک پس از خرید توییتر در هفته گذشته، پستی از رمزارز مورد علاقه خود در توییتر منتشرکرد.ماسک در توییت جدید خود، عکسی از سگ نژاد شیبا اینو با تی‌شرت توییتری را به اشتراک گذاشته است. انتشار این تصویر، گمانه‌زنی‌های مربوط به ادغام دوج کوین در شبکه اجتماعی توییتر را تقویت کرده و بار دیگر باعث رشد قیمت این میم کوین محبوب شده است. و اکنون تحلیلگران نظراتی راجع به ایلان ماسک به اشتراک گذاشته اند.

یک تحلیلگر با اشاره به توییت اخیر گفت که "حمایت" ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت TSLA از Dogecoin DOGE/USD "بسیار واضح است." و مارکوس سوتیریو، تحلیلگر GlobalBlock، گفت که تخیل جامعه ارزهای دیجیتال در مورد ادغام احتمالی DOGE و توییتر جنجالی شده است». سوتیریو گفت: «من این را رد نمی‌کنم، زیرا ایلان طرفداری خود را از DOGE کاملاً آشکار کرده است. "من فکر می کنم صعودی ترین نتیجه برای DOGE می تواند این باشد که توییتر هرگز آن را در پلتفرم ادغام نکند." این تحلیلگر گفت: «اگر ایلان سال‌ها به چالش کشیدن جامعه ارزهای دیجیتال ادامه دهد، تصورات مردم در مورد فرصت‌های بالقوه بسیار بیشتر از واقعیت واقعی ادغام DOGE خواهد بود.»

روز سه‌شنبه، پس از اینکه ماسک عکسی از سگ شیبا اینو را در توییتر منتشر کرد، Dogecoin به شدت افزایش یافت. مدیر عامل تسلا یک سرمایه گذارهاب شناخته شده DOGE است و اغلب با جامعه ای که حول توکن میم متمرکز است تعامل دارد. از زمانی که ماسک پنجشنبه گذشته توییتر را تصاحب کرد، Dogecoin نزدیک به 92.3 درصد رشد داشته است. این ارز دیجیتال Cardano (ADA) را شکست داده و به عنوان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار معرفی شده است. حتی با وجود اینکه قیمت میم کوین در ماه اکتبر بیش از دو برابر شده است، در زمان نگارش حجم معاملات 24 ساعته توکن همچنان قوی بود - 35.85 درصد افزایش یافت و به 7.85 میلیارد دلار رسید. در زمان انتشارخبر، DOGE با 11.3 درصد افزایش در 0.14 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها