|

شیبااینو یا دوج کوین؟!

پیش بینی شیبااینو؛رشد انفجاری؟!

shibainu

شیبا اینو (SHIB) شاهد رشد ارزش انفجاری در سال 2021 بود. این ارز در حال حاضر ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) شاهد رشد ارزش انفجاری در سال 2021 بود. این ارز در حال حاضر دومین ارز بزرگ میم در صنعت ارزهای دیجیتال است. Shiba Inu (SHIB) توانسته است برای سرمایه گذاران محبوب باقی بماند و در عین حال از همه شایعات کلاهبرداری که در زمان شروع آن وجود داشت اجتناب کند. این کوین شاهد شروع آهسته ای بود، اما به سرمایه گذاران کریپتو نشان داد که نفوذ نقش کلیدی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. با بسیاری از ایده‌ها، ارزش‌ها و بسیاری از پروژه‌های بزرگ دیگر که Shiba Inu توسعه داده است، میم کوین رشد کرد و شهرت زیادی به دست آورد.

موفقیتی که Shiba Inu (SHIB) تجربه کرد، حرکت عظیمی را در ایجاد سایر توکن‌های میم به همراه داشت. Shiba Inu (SHIB) نقش مهمی در تغییر شکل دنیای ارزهای دیجیتال ایفا کرد و حتی اگر موفقیت این توکن باعث تولید بسیاری از توکن های بی‌ارزش دیگر شد که از آن تقلید کردند، نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که Shiba قبلاً تاثیر زیادی بر بازار گذاشت.

از طرفی دوج کوین Dogecoin در دو هفته گذشته نزدیک به 100٪ سود برای دارندگان به همراه داشت و Shiba Inu اکتبر 55٪ برای هفته را افزایش داد. این دو ارز دیجیتال در رقابت دائمی به عنوان رهبر میم کوین ها هستند. تحلیلگران چشم‌اندازی صعودی در مورد Shiba Inu نشان داده‌اند، در حالی که افزایش قیمت Dogecoin در حال سست شدن است ولی به نظر می‌رسد شیبااینو آرام آرام پیش می‌رود و نتیجه خوبی خواهد گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها