|

آخر خط برای شیبااینو و دوج کوین!

شیبااینو و دوج کوین در بدترین حالت؛ خوردن به بن بست؟!

shibainu

شیبااینو SHIB با کاهش 44 میلیارد دلاری در بازار کریپتو یک شبه سقوط کرد ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو SHIB با کاهش 44 میلیارد دلاری در بازار کریپتو یک شبه سقوط کرد دشمنی مداوم بین غول پیکرها رمزنگاری در بازار گسترده‌تر از بین رفته و دوج کوین و شیبا اینو به شدت ضربه خوردند.به نظر می رسد که رالی توکن های میم ایلان ماسک بالاخره به پایان رسیده است. Dogecoin/link و Shiba Inu (SHIB) بر اساس داده‌های Coingecko در 24 ساعت گذشته ضررهای قابل توجهی را ثبت کرده‌اند. بر اساس داده های Coingecko، DOGE در 24 ساعت گذشته بیش از 12.3 درصد از ارزش خود را از دست داده و در حدود 0.10 دلار معامله می شود. علیرغم تلفات سنگین امروز، DOGE همچنان در 30 روز گذشته 67.5 درصد رشد داشته است.

معاملات شدید برای این کریپتو، حجم معاملات روزانه آن را در چندین صرافی به 2.3 میلیارد دلار رساند که 30 درصد نسبت به روز گذشته جهش داشت. با ارزش بازار کمی بالاتر از 14 میلیارد دلار، DOGE همچنان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ است. با این حال، اگر رکود ادامه یابد، می تواند رتبه خود را به لایه 1 بلاک چین کاردانو (ADA) کاهش دهد. بر اساس داده های Coinglass، بیش از 15.09 میلیون دلار موقعیت های آتی Dogecoin طی 24 ساعت گذشته منحل شده است. بیشتر انحلال ها (80 درصد) از معاملات طولانی مدت انجام شده است.

شیباSHIB از DOGE تبعیت می کند در گذشته، اقدامات قیمت SHIB و DOGE به شدت همبستگی داشتند. امروز فرقی نمی کند. دومین کوین بزرگ میم، شیبا اینو (SHIB) نیز 8.5 درصد کاهش یافته است، که بر اساس داده های Coingecko، سود ماهانه توکن در 24 ساعت گذشته را از بین می برد. در زمان انتشار، SHIB با قیمت حدود 0.00001 دلار تغییر می کند. علیرغم افت قیمت، SHIB با افزایش متوسط ​​8.95 درصدی در حجم معاملات روزانه به 459 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته دست یافت. داده های Coinglass نشان می دهد که تقریباً 98.03٪ از معاملات طولانی SHIB به ارزش تقریباً 1.15 میلیون دلار در مدت مشابه منحل شده است.

با ارزش بازار کمی بالاتر از 6.5 میلیارد دلار، SHIB چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ است. علاوه بر میم کوین ها، ارزهای دیجیتال پیشرو بیت کوین و اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد از دست داده اند. دلیل اصلی در پس اقدام نزولی قیمت در سطح بازار احتمالاً مربوط به ترس فزاینده ورشکستگی از صرافی ارزهای دیجیتال FTX است.به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال به بن بست خورده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها