|

پالایشی‌ها به کمک شاخص کل آمدند

بورس کامبک زد؛ دیگر خبری از شروع سبز بازار نبود

با گذشت نیمی از تایم معاملاتی، شاخص کل افزایش حدود ۵۰۰ واحدی را ثبت کرد که شتران با حدود هزار و ۲۰۰ واحد بیش‌ترین نقش را در کامبک شاخص داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شاخص کل در آخرین روز این هفته هر چند در ابتدای بازار روند نزولی در پیش گرفت و افت بیش از ۴ هزار واحدی را هم ثبت کرد اما در ادامه شاهد افزایش تقاضا و بازگشت شاخص کل بودیم که در این میان نقش پالایشی‌ها در بازگشت شاخص کل قابل توجه بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد آنلاین، امروز دیگر خبری از شروع سبز بازار نبود و شاخص کل حتی افت بیش از ۴ هزار واحدی را تجربه کرد اما در ادامه دوباره شاهد بهبود تقاضا در کلیت بازار بودیم و شاخص کل به لیدری پالایشی‌ها توانست از محدوده قرمز خارج شود.

با گذشت نیمی از تایم معاملاتی، شاخص کل بورس توانست افزایش حدود ۵۰۰ واحدی را ثبت کند که شتران با حدود هزار و ۲۰۰ واحد بیش‌ترین نقش را در کامبک شاخص کل داشته است.

شاخص هم وزن نیز هرچند همچنان در محدوده قرمز است اما به نظر می رسد که در ادامه معاملات شاخص هم وزن همانند شاخص کل صعودی شود.

اما ارزش معاملات خرد هم با افتی قابل توجه نسبت به دیروز تا اینجا به حدود ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۱۹۹ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

شتران با ۳۷، خاور با ۴ و ثنوسا با ۳.۵ بیشترین ورود و شستا با ۱۶، وبملت با ۱۵ و فولاد با ۱۰ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

در میان صنایع نیز، گروه فرآورده های نفتی با ۳۱ میلیارد تومان رکورددار جریان ورود پل حقیقی است و گروه فلزات اساسی با ۳۸ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به نام خود ثبت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها