|

توقفی عظیم؟!

بایننس چه بلایی سر کاربران رمزارز آورده؟

Binance

بایننس سپرده های FTTو FTX را در پلتفرم خود متوقف کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  FTX که روز جمعه اعلام ورشکستگی کرد، روز شنبه با خروج مرموز 662 میلیون دلار توکن، که آخرین پیچش در یکی از تاریک ترین دوره های صنعت کریپتو بود، دچار هرج و مرج بیشتری شد.(Binance) سپرده FTT را متوقف کرده است تا از احتمال وجود منابع مشکوک اضافی بر بازار جلوگیری کند. ژائو مدیر عامل شرکت در توییتی گفت: ما وضعیت را رصد خواهیم کرد. نیز گفت همچنین سایر صرافی ها را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند، فقط برای ایمن بودن. او در توئیتی دیگر افزود: «کارگزاران قرارداد FTT تمام عرضه باقیمانده FTT را به ارزش 400 میلیون دلار منتقل کردند که باید به صورت دسته‌ای باز شود. خیلی مطمئن نیستم که چه اتفاقی می‌افتد».

امپراتوری Sam Bankman-Fried این هفته پس از بحران نقدینگی در یکی از شرکت‌های وابسته آن فروپاشید. صرافی ایالات متحده، FTX.US، روز پنجشنبه گفت که مشتریان باید هر موقعیتی را که می خواهند ببندند و ممکن است طی چند روز معاملات متوقف شود. در باهاما، جایی که FTX.com مستقر است، مقامات دارایی های شعبه تجاری محلی آن و اشخاص مرتبط را مسدود کردند. FTX توسط Sam Bankman-Fried در سال 2019 راه‌اندازی شد.

اندکی پس از آن، کوین پایدار توسط شرکت‌های تجاری مهمی در این صنعت از جمله Almeda Research، OTPP، Temasek، BlackRock، Coinbase Ventures و Sequoia Capital حمایت شد. چند ماه پیش، FTX مانند یک نجات دهنده برای بسیاری از صرافی های رمزنگاری که دچار کمبود نقدینگی بودند، به نظر می رسید. بانکمن-فرید به خاطر معاملات آربیتراژ و سرمایه گذاری های هنگفتش معروف بود. FTX حتی در ماه ژوئن و زمانی که بازارهای ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط Terra در ماه مه با مشکل مواجه بودند، پلتفرم وام دهی BlockFi را نجات داده بود، Bankman-Fried نیز در میان پیشنهاد دهندگان دارایی های Voyager بود و حتی به فکر نجات بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها