|

دیدگاهی متفاوت!

چرا ریزش برای بیت کوین خوشحال کننده است؟

Bitcoin

نظر رابرت کیوساکی درباره سقوط قیمت بیت‌کوین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر با قیمت 16850 دلار معامله می‌شود و ریزشی 0.81 درصدی را متحمل شده است و  در هفته گذشته بیش از 20 درصد کاهش داشته است. طی چند روز گذشته، بیت‌کوین به سطح 15682 دلار نیز سقوط کرده است، سطحی که در دو سال گذشته تا به این لحظه مشاهده نشده بود.

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی می گوید که نگران کاهش قیمت بیت کوین نیست. کیوساکی گفت: من یک سرمایه گذار بیت کوین هستم.رابرت کیوساکی، معتقد است که بیت‌کوین ممکن است کاهش یابد، زیرا مشکلات صرافی FTX، این رمزارز بزرگ را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. رابرت کیوساکی در یک توییت اواخر جمعه به بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده خود در توییتر گفت که او همچنان از طرفداران بزرگ بیت‌کوین، طلا و نقره است. او اضافه کرد که افزایش فشار فروش بیت‌کوین می‌تواند قیمت را به سطوح 12هزار و حتی 10هزار دلار نیز کاهش دهد، اما او از این فرصت برای ذخیره بیت‌کوین‌های بیشتر استفاده خواهد کرد.

در پیام خود این را عنوان کرد که من یک سرمایه گذار در بیت کوین، طلا، نقره و املاک و مستغلات هستم. من یک تاجر نیستم. وقتی بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسید، ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار؟ من هیجان زده خواهم شد، نه نگران!

BITCOIN

این نویسنده مشهور مدتی است که به بیت کوین علاقه مند شده است.او اخیرا هشدار داد که با ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد. او همچنین بارها هشدار داده است که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را نابود خواهد کرد

«طلا، نقره، بیت‌کوین ممکن است مراقب ثروت شما باشد. اما نه از درآمد شما، همانطور که اقتصاد سقوط می‌کند، بازارهای سهام سقوط می‌کند، حقوق بازنشستگی سقوط می‌کند و بیکاری افزایش می‌یابد، چه کسی می‌داند؟ تلاش‌های شما ممکن است به سهام آمازون یا بیت‌کوین بعدی تبدیل شود. آگاه باشید.»

  در آخر گفت این نویسنده مشهور گفت که پایان پول های فیات اینجاست و پیش بینی کرد که دلار آمریکا تا ژانویه سال آینده سقوط خواهد کرد .

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها