|

کاهشی چشمگیر!

موشک چه بلایی سر بیت کوین و دیگر ارزها آورد؟!

bitcoin

بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها پس از اصابت موشک روسیه به لهستان کاهش یافت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که جنگ بین اوکراین و روسیه ممکن است به خاک لهستان هم سرایت کند، قیمت ارزهای رمزپایه کلیدی ممکن است با یک شکست غیرمنتظره مواجه شوند. سطوح حیاتی برای پیش بینی مسیر احتمالی بعدی بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو ایجاد شده است. داده‌های Coingecko نشان می‌دهد که بیت‌کوین (BTC) با 16776 دلار معامله می‌شد که حدود 10 درصد نسبت به هفت روز گذشته کاهش داشته، در حالی که اتریوم (ETH) با افت 7.5 درصدی در هفته گذشته با قیمت 1235 دلار در بازار فروخته شد.

به گفته مارک چندلر، استراتژیست ارشد بازار در بنوکبرن گلوبال فارکس در نیویورک، با توجه به گزارش های اولیه حمله موشکی، سهام ها نوسان کردند و دلار آمریکا در یک نقطه افزایش یافت، زیرا بیت کوین و بازار گسترده تر تحت فشار بود و آمارها حاکی از کاهش تورم بود.

در سایر ارزهای دیجیتال، Polygon با 2.5 درصد افزایش به 0.94 دلار و Solana با 2 درصد افزایش به 14.30 دلار رسید، اما همچنان در هفته حدود 40 درصد کاهش داشت زیرا Alameda حجم قابل توجهی از ذخایر خود را در ارز دیجیتال در تلاش برای حفظ قیمت FTT حذف کرد. اگه شرایط ادامه داشته باشد ریزش بیشتر خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی