|

سیگنال خیلی مهم!

پیش بینی مهم از بیت کوین!

bitcoin

اکنون قیمت بیت‌کوین در چه حالتی در حال نوسان است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به دنبال انتشار اخبار مربوط به ورشکستگی صرافی FTX، قیمت بیت کوین به زیر ۱۷ هزار دلار سقوط کرده و در منطقه محدودی بدون حرکت قاطع در هر دو جهت حفظ شده است. به نظر می‌رسد که با از دست دادن حمایت حیاتی ۱۸ هزار دلار و افزایش ترس کاربران از اصلاح بیشتر، خرس‌ها همچنان کنترل بازار را در دست دارند.

اکنون قیمت بیت‌کوین در محدوده 16500 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 34 میلیارد دلار قرار دارد. ارز دیجیتال بزرگ بیت‌کوین در روز گذشته حدود 1 درصد کاهش داشته و در حال حاضر دارای ارزش بازار 349 میلیارد دلار است.

گفتنی است، چشم‌انداز تکنیکال قیمت بیت‌کوین تغییر چندانی نداشته است، زیرا همچنان مطابق با پیش‌بینی‌های قبلی، بیت‌کوین در بین دو محدوده در حال نوسان است.

بیت‌کوین در محدوده معاملاتی گسترده‌ای بین 16000 تا 17200 دلار قرار دارد و یک شکست می‌تواند جهت آینده قیمت را تعیین کند. بیت‌کوین یک اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی را در سطح 18100 دلار در بازه زمانی 4 ساعته تکمیل کرده و اکنون به زیر سطح 23.6 درصد فیبوناچی (17250 دلار) سقوط کرده است.

نیز بر اساس داده‌های منتشرشده توسط این شرکت، جریان ورود هفتگی سرمایه به محصولات متمرکز بر بیت کوین، ۱۸٫۸ میلیون و برای محصولات متمرکز اتریوم، برابر با ۲٫۵ میلیون دلار بوده است. محصولات سرمایه‌گذاری چند دارایی یا آنهایی که بر چندین ارز دیجیتال متمرکز هستند، نیز ۸٫۴ میلیون دلار ورودی داشته‌اند.

از طرفی علی‌رغم شرایط نزولی حاکم بر بازار، چهره‌های شناخته‌شده صنعت کریپتو همچنان معتقدند که بیت کوین می‌تواند از زمستان ارزهای دیجیتال جان سالم به در ببرد. در همین راستا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بزرگت ترین سرمایه گذار در اظهارات اخیر خود گفته که بیت کوین در نهایت موفق خواهد شد، اما بازار نزولی ممکن است طولانی باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها