|

پیشی مهم از بیت کوین!

حماسه ای جدید از دوج کوین؛ زد رو دست بیت کوین؟

Dogecoin

دوج کوین با پیشی گرفتن سودآوری از بیت کوین و اتریوم، ثابت می ماند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin هنوز یک رقیب قوی برای جلب توجه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است که به دنبال دارایی هایی با بیشترین پتانسیل هستند. دارایی‌های بزرگ‌تر و رهبران بازار مانند بیت‌کوین و اتریوم اغلب این ویژگی را برای سرمایه‌گذارانی با حاشیه سود زیاد فراهم کرده‌اند، اما با زمستان کریپتو، Dogecoin در مقایسه با همتایان بزرگ‌تر خود، رشد بیشتری داشته است. اکثریت دارندگان DOGE در سود هستند بازار نزولی زمانی است که بسیاری از دارایی‌های دیجیتال در قیمت پایین می‌آیند و سودآوری آنها می‌تواند به پایین‌ترین حد خود برسد. برای بیت کوین و اتریوم، این یک سال ترن هوایی بوده است که در آن بین اکثریت در سود یا زیان در نوسان است.

این بار، هر دو ارز دیجیتال شاهد بخش بزرگی از زیان و پایگاه دارندگان خود هستند، اما این موضوع در مورد Dogecoin صدق نمی کند. زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد، قیمت DOGE افزایش یافت. میم کوین در عرض چند روز بیش از 100 درصد رشد کرد و به 0.15 دلار رسید. در حال حاضر، بخش خوبی از این سود را از دست داده است، اما با 0.08 دلار، دارندگان DOGE در مقایسه با سرمایه گذاران در سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، زمان بهتری را سپری می کنند. داده های IntoTheBlock نشان می دهد که در حالی که سرمایه گذاران بیت کوین و اتریوم کمتر از نیمی از دارندگان خود را زیان می بینند، ولی 57 درصد از دارندگان DOGE در سود هستند.

این به شدت در تضاد با روند فعلی زیان است، جایی که حتی بزرگترین رقیب DOGE، SHIB، تنها 17 درصد از دارندگان خود را در سطوح قیمت فعلی سود می‌بیند. میم کوین همچنین دارای پایگاه بزرگی از دارندگان بلندمدت است که 69 درصد از کل سرمایه گذاران توکن های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند. احساسات پیرامون Dogecoin نیز در مقایسه با بقیه بازار به دلیل این عوامل کاملاً صعودی است. آیا Dogecoin 0.1 دلار را پس می گیرد؟ در حال حاضر، با وجود اینکه Dogecoin به خوبی کار می‌کند، هنوز گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه قیمت هنوز از اینجا به کجا می‌رود وجود دارد. قیمت 0.1 دلاری برای دارایی دیجیتال دور از ذهن نیست.

با این حال، به دلیل عدم قطعیت هایی که در حال حاضر توییتر را احاطه کرده است، در حال حاضر فشارهای منفی روی DOGE وجود دارد. با این وجود، DOGE همچنان بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه خود را حفظ می کند. این سیگنال خرید قوی برای دارایی دیجیتال حتی در قیمت های فعلی را نشان می دهد. سطح مقاومت بعدی برای Dogecoin در حال حاضر در سطح 0.9 دلار است و اگر خرید ادامه یابد، DOGE می تواند به راحتی این سطوح را آزمایش کند. همچنین پشتیبانی خوبی از DOGE در سطح 0.08 دلار وجود دارد که اگر خرس‌ها بخواهند کنترل را دوباره به دست بگیرند، بسیار مفید خواهد بود. توانایی Dogecoin برای حفظ چنین سودآوری بالایی حتی در زمان‌های نامشخص به گفته‌های میلیاردر Elon Musk در مورد میم کوین یکی از ارزهای دیجیتال با آینده خوبی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها