|

زمان فروش رسیده!

وقت کنار گذاشتن شیبااینو رسیده؟!

SHIB

نهنگ های شیبا اینو SHIB را با تخفیف خریداری می‌کنند آیا برای کنار گذاشتن این سرنوشت نزولی درست است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبااینو برای پنجمین روز متوالی از 16 نوامبر 2022 به کاهش خود ادامه داد. توکن میم علیرغم انباشته شدن انبوه توسط نهنگ ها 6 درصد ضرر داشته است و می توان آن را به احساسات نزولی بزرگتر بازار نسبت داد. قیمت شیبا اینو می تواند با کمک نهنگ ها از روند نزولی خود بهبود یابد قیمت شیبااینو با وجود تغییر شرایط بازار به روند نزولی خود ادامه داد. فعالیت روی زنجیره نشان دهنده افزایش تجمع توسط نهنگ ها است. یک سرمایه گذار بزرگ کیف پول 310.68 میلیارد توکن SHIB به ارزش نزدیک به 2.7 میلیون دلار را در یک تراکنش در 19 نوامبر به دست آورد.

این انباشت توسط سرمایه گذاران بلندمدت یک شاخص صعودی برای قیمت شیبا اینو در نظر گرفته می شود. نهنگ‌های SHIB معمولاً در طول روند نزولی خود، توکن را جمع می‌کنند و بلافاصله پس از آن، سودآوری دنبال می‌شود. قیمت شیبا اینو نزدیک به یک سال است که در یک روند نزولی طولانی مدت بوده است و 90 درصد به پایین‌تر از SHIB که بالاترین قیمت 0.000086 دلاری است، سقوط کرده است. بر اساس داده‌های Etherscan.io، نهنگ مرموز دیگری در یک تراکنش در ماه نوامبر 220.97 میلیارد توکن SHIB به کیف پول خود اضافه کرد. این نهنگ اکنون مجموعاً 546.86 شیبا اینو (SHIB) به ارزش 4.99 میلیون دلار دارد. 

در حالی که چشم انداز بازار نزولی است، این خرید توسط نهنگ ها می تواند برای قیمت شیبا اینو در بلندمدت صعودی باشد. دارندگان SHIB به آینده صعودی اطمینان دارند کاهش قیمت شیبا اینو نتوانست تنش های بین دارندگان توکن SHIB را کاهش دهد. 52 درصد از سرمایه گذاران توکن های SHIB خود را بیش از یک سال نگه داشته اند. با وجود حمام خون اخیر کریپتو و کاهش قیمت شیبا اینو، دارندگان کیسه های SHIB، نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران است.

علاوه بر این، تراکنش‌های 100000 دلاری یا بالاتر در اکوسیستم شیبا اینو افزایش یافت. حرکات نهنگ از طریق این آمار ثبت می شود، 38 تراکنش با حجم بالا باعث افزایش فعالیت زنجیره ای در شیبا اینو شد. فعالیت نهنگ ها یک شاخص است و قیمت بیت کوین روی شیبا تاثیر گذاراست اگه این شرایط ادامه پیدا کند سرمایه گذاران ملزم به ترک شیبا خواهند شد ولی اگر داده ها رد شود قیمت شیبا اینو فرصتی می دهد تا بالاتر از سطح حمایت S1 بهبود یابد و بالاتر از سطح روانی 0.000010 دلار باقی بماند. در صورت موفقیت، SHIB می تواند بالاتر رود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها