|

شیبااینو توکن می شود؟

نابودی و برکناری شیبااینو حتمی است؟

shibainu

آیا شیبا اینو (SHIB) توکن شده است؟ دنیای ارزهای دیجیتال مملو از مقوله هایی است که هیچ تعاریف پذیرفته شده ای ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای ارزهای دیجیتال مملو از مقوله هایی است که هیچ تعاریف پذیرفته شده ای ندارند. برای مثال یک استیبل کوین را در نظر بگیرید. اگرچه این دسته شامل ارزهای دیجیتالی می شود که ادعا می کنند قیمت ثابتی دارند. گفته می شود که برخلاف بیت کوین این توکن ها هدف مشخصی ندارند و به ارزهای دیجیتال با کاربرد کمی در دنیای متعارف اشاره دارد. دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) دو مورد از محبوب‌ترین رمزارزها هستند که اغلب به عنوان میم یا شیت کوین طبقه‌بندی می‌شوند. امروز، اجازه دهید SHIB را در این زمینه بررسی کنیم و بفهمیم که چرا جز گروه بیت کوین و اتر قرار نمیگیرد.

آیا شیبا اینو یک توکن است؟ Shit coin نه یک اصطلاح کاملاً تعریف شده است و نه کاربرد گسترده ای در دنیای مالی دارد. این یک افزوده اخیر به فضای ارزهای دیجیتال است و می توان گفت که توکن هایی مانند SHIB آن را به وجود آورده اند. یک توکن شیت، کریپتویی است که تجارت را با قیمت های سوداگرانه آغاز می کند و کاربرد آن نامشخص است. به عنوان مثال، بیت کوین، ابزار خود را به عنوان یک ارز دیجیتال عاری از بانک مرکزی از ابتدای راه اندازی خود پیشنهاد کرد. در مقابل، توکن‌های شیت فقط برای اهداف تجاری سوداگرانه عرضه می‌شوند، که گاهی اوقات به عنوان یک طرح پمپاژ و تخلیه دیده می‌شود.

جالب اینجاست که تمام ارزهای دیجیتال، چه بیت کوین و چه شیبا اینو، امسال به شدت ضرر کرده اند. شیبا اینو در واقع هیچ ابزار واقعی در زمان راه اندازی خود را مشخص نکرد. از Dogecoin الهام گرفته شده بود، که سازندگان آن گفتند که DOGE یک شوخی است. با این حال، با گذشت زمان، طرفداران شروع به بحث در مورد استفاده از DOGE کردند و در توییتر بسیار محبوب و مورد توجه همگان قرار گرفت.

استیبل کوین شیباریوم و SHIB بلاکچینی به نام شیباریوم و استیبل کوین SHI به اکوسیستم شیبا اینو اضافه شد. پیشرفت چندانی در هر دو جبهه حاصل نشده گفته می شود که Shibarium یک بلاک چین لایه 2 است که کاربردش در زنجیره های لایه 2 نیز حدس و گمانی بیش نیست. می توان گفت هنگامی که Shibarium و SHI شروع به رقابت با رقبای مربوطه خود کنند، Shiba Inu ممکن است از یک کوین شیت به یک ارز دیجیتال با حداقل موارد استفاده مشخص فارغ شود چون DOGE و SHIB بااینکه هیچ بازار تعریف شده ای ندارند تبدیل به ارزهای دیجیتال با ارزش بازار چند میلیارد دلاری شده اند.طرفداران انتظار دارند که با افزودن ویژگی‌های جدید مانند بلاک چین داخلی، SHIB می‌تواند به تدریج بر برچسب یک توکن غلبه کند. آنچه بعدا اتفاق می افتد از هم اکنون جز حدس و گمان است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها