|

پیش بینی قیمت شیبااینو!

روزهای دگرگون کننده‌ای در انتظار شیبااینو؟

shibainu

شیبااینو Shiba Inu به روز رسانی گسترده ای را در بازار تریلیون دلاری منتشر کرد آیا قیمت SHIB را به 2 دلار می رساند؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات اولیه امروز، تیم متاورس Shiba Inu شرکت کنندگان خود را با انتشار اولین معبد غافلگیر کرد. این بسیار جالب است زیرا اولین مفهوم مرکز معبد WAGMI در ماه سپتامبر به اشتراک گذاشته شده. مشاهده شد که سه شهر، از جمله معبد بهشت ​​پکن، انگیزه طراحی معماری مکان دیجیتالی هستند که در عرض سه ماه، تیم توانسته است این طرح را به واقعیت تبدیل کند. این طرح زیبا مورد تحسین جامعه SHIB قرار گرفته است. تحلیلگری گفت باورنکردنی است که این را از طرح به واقعیت تبدیل کنیم. اینها کشش های مستقیم محیط از درون متاورش شیب هستند. یکی از اینفلوئنسرهای برتر Shiba Inu که ShibPP نام دارد فاش کرده است که متاورس بر روی Unreal Engine 5.1 ساخته شده است.

به روز رسانی شیبا اینو در کل اکوسیستم در ماه جولای، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، در The Metaverse on Discord اشاره کرد که پروژه بدون به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر، «غیرواقعی» به نظر می‌رسد. پس از اعلام همکاری با استودیوی توسعه The Third Floor، تیم تجربه Unreal Engine خود را فاش کرد.

شایان ذکر است که Unreal Engine 5.1 از روی Unreal Engine ساخته شده است. به گفته توسعه دهندگان، آن را با مجموعه ای از ویژگی های جالب در UE5 طراحی کرده اند. این به سازندگان در صنایع مختلف این امکان را می‌دهد تا در یک اکوسیستم همه‌کاره‌تر، کارآمدتر و قوی‌تر کار کنند. اخیراً، توسعه دهنده Shiba Inu "Shib trophias" فاش کرد که نسخه یک پروژه بدون اطلاعات بیشتر در مورد نام آن در حال تکمیل است. وی همچنین بیان کرد که این پروژه در فازهایی راه اندازی می شود تا جریان محتوا را فعال کند. جامعه شیب قبلاً فکر می کرد که این پروژه شیباریوم است، اما معلوم شد که کل اکوسیستم است. ارزش صنعت متاورس تا سال 2030 حدود 1.3 تریلیون دلار برآورد شده است.

در طول دوره پیش بینی 2022 تا 2030، CAGR (نرخ رشد) ثبت شده حدود 44.5 درصد تخمین زده می شود. در سال 2021، صنعت متاورس حدود 51.69 میلیارد دلار ارزش داشت. انتظار می رود این رشد با افزایش سرمایه گذاری انجام شود. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و انویدیا نرم‌افزار و سخت‌افزاری تولید کرده‌اند تا به قدرت متاورس کمک کنند. حدود 70 میلیارد دلار توسط مایکروسافت برای منافع مبتنی بر متاورس هزینه شده است. شیبا اینو در حال حاضر با 0.000009 دلار با 1.66 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته معامله می شود. با توجه به قیمت فعلی، به نظر نمی رسد شیب بتواند در کوتاه مدت به 2 دلار برسد. با این حال، ممکن است یک رالی کوچک وجود داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها