|

تحلیلی مهم و تکنیکال!

پیش بینی های مهم از قیمت بیت کوین!

Bitcoin

پیش بینی و تحلیل های مهم از قیمت بیت کوین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۵۴.۵۶ میلیارد دلار است که ۰.۴۳ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد که حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴.۴۶ درصد کاهش یافته و به ۳۲.۱۴ میلیارد دلار رسیده است.در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد افت بوده و اکنون Bitcoin بیت کوین در کانال ۱۷ هزار دلاری قرار دارد و حدود ۴۵۶.۰۵ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

قیمت بیت‌کوین طی ماه گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد و در سال 2022 نیز که به عقیده بسیاری سالی تیره و تار برای بازار ارز دیجیتال بود، با وقوع ورشکستگی FTX بازدهی بیت‌کوین منفی شد و قیمتبیت کوین پس از شوک ورشکستگی صرافی FTX در یک ماه اخیر، همچنان حدود 20 درصد با قیمت 20 هزار دلار فاصله دارد.

شایان به ذکر است که قیمت بیت کوین در بیشتر سال 2022 در میان یک پس‌زمینه کلان اقتصادی، تورم بالا و افزایش نرخ‌های بهره، نوسان داشته است. همچنین پس از شکست و فروپاشی FTX، این همبستگی بازار ارز دیجیتال یک شمشیر دولبه برای آینده این بازار بوده است و خارج کردن ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها همچنان ادامه دارد. بنا بر داده‌های منتشرشده، سرمایه‌گذاران با سرعت بیشتری موقعیت‌های خود را در پلتفرم‌های معاملاتی می‌بندند و به دلیل بحران اعتمادی که بین صرافی‌ها و کاربرانشان پدیدار شده است، وجوه خود را به کیف پول‌های سرد و گرم خود منتقل می‌کنند.

با این شرایط آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیان‌گذار صرافی بیتمکس (BitMEX) پیش‌بینی کرده است که بانک مرکزی آمریکا در سال ۲۰۲۳ دوباره چاپ پول را آغاز می‌کند و این مسئله باعث افزایش قیمت بیت کوین و سایر دارایی‌های پرریسک می‌شود و رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب محبوب «پدر پولدار، پدر فقیر» معتقد است به‌محض اینکه فدرال رزرو سیاست‌های سخت‌گیرانه خود را کنار بگذارد و شروع به تزریق دلار بدون پشتوانه به اقتصاد کند، قیمت دارایی‌هایی مانند بیت کوین، طلا و نقره افزایش خواهد یافت.تحلیل های زیادی نسبت به قیمت بیت کوین می شود باید منتظر روند بازار رمزارزها باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها