|

بررسی روند شیبااینو!

هدف اصلی شیبااینو چیست؟ امیدی به رشد آن هست؟!

shibainu

توکن شیبا اینو دست در دست هم به رشد خود ادامه داده است. اما موانعی سر راهش وجود دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن شیبااینو دست در دست هم به رشد خود ادامه داده است. اما با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، در بهترین حالت قیمت آن باید افزایش یابد.در واقع بسیاری از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این میم کوین میلیونر شده اند. Shiba Inu شرایط امیدوارکننده زیادی دارد که بازار را به پیش خواهد برد. چیزی که به نفع است، قیمت بسیار پایین شیبااینو می‌باشد به همین دلیل است که بسیاری از مردم به خرید آن ادامه می دهند. در ماه جولای، توسعه دهنده Shiba Inu، Shytoshi Kusama، کاربران را در مورد پیشرفت های بیشتر در یک وبلاگ پست آگاه کرد. پیشرفت در Shibarium، پروتکل لایه 2 پلتفرم، در مسیر درست قرار دارد. این به‌روزرسانی به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌ها را با هزینه‌های جزئی گاز منتقل کنند و تراکنش‌های خرد را از طریق dApps مبتنی بر Shiba Inu تسهیل کند.

این تیم میزبانی از توسعه دهندگان جدید و مبتکر را برای ساختن UX/UI پلتفرم و پورتال های وب خود به عنوان بخشی از همان فرآیند مستقر کرده است. این پست همچنین به اطلاع می رساند که توسعه دهندگان هنوز تاریخ راه اندازی نسخه بتا آن را مشخص نکرده اند. انتظار می رود که SHI، یک استیبل کوین است که در سال جاری منتشر شود. کوساما اذعان می کند که اکنون که سایر استیبل کوین ها سقوط کرده اند و میلیون ها دلار ضرر داشته‌اند، که توسعه آن باعث نگرانی است و می‌گوید که تیم توسعه دهندگان در حال کار برای ساختن چنین توکنی هستند که از مشکلات مرتبط با شیبا جلوگیری کند. این اجازه می دهد تا از SHI برای تراکنش هایی استفاده شود که بدون نوسانات بازار انجام می‌شوند.

یک پروتکل آزمایشی، جزئیات بیشتر در رابطه با آن پس از نهایی شدن به اشتراک گذاشته خواهد شد. یک توکن جدید به نام TREAT نیز در راه است که به عنوان یک توکن پاداش در متاورس مبتنی بر شیبا اینو و بازی‌هایی مانند بازی ورق کلکسیونی شیبا استفاده می‌شود. عرضه محدود این توکن‌ها برای وفادارترین اعضای نژاد آن که سال هاست کار کرده اند، رزرو شده است.

این پست همچنین اعلام کرد که متاورس و بازی کارت آن نیز به موقع راه اندازی خواهد شد. در ژانویه امسال، اکوسیستم شیبا اینو از ورود شیبرس، متاورز بومی جامعه شیبا اینو خبر داد. از آنجایی که توکن‌های دیجیتال، بازی‌ها، سرزمین مجازی و میم‌ها در شیبرس پر شده‌اند، در میان مخاطبانی که مشتاق کشف دنیای جدید شجاعانه فراتر از محدودیت‌های زمان و مکان هستند، محبوبیت پیدا می‌کند. اخیراً، این گروه خبری در مورد شیبا ابدیت، یک بازی کارتی کلکسیونی در توییتر منتشر کرده است. این بازی با همکاری نزدیک استودیوی افسانه ای بازی سازی AAA PlaySide Studios ساخته می شود. چیزی که مطمئناً این شرکت با آن روبرو خواهد شد، چالشی است که در این فضا از سوی شرکت‌های متاورز فناوری بزرگ مانند Otherside از Yuga Labs و Meta زاکربرگ است.

برای جامعه مستقلی مانند اکوسیستم شیبا اینو سخت است که قدرت بیگ مانی و فناوری بزرگ را حفظ کند. تنها راهی که می‌تواند در این بخش برتری پیدا کند، معرفی ایده‌های انقلابی در بخش‌های متاورس، بازی و NFT است. تا الان چیز جدیدی ندیدیم اینکه چگونه ادغام اتریوم آتی بر رشد کوین های شیبا اینو تأثیر می گذارد که نیز باید مشاهده شود. از جمله تغییرات مورد انتظار کاهش هزینه گاز و تراکنش های بیشتر در هر ثانیه است.

همه این موارد تحولات حیاتی برای فضای SHIB هستند. و برخی معتقدند که قیمت کریپتو نیز بر این اساس تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در واقع، پانل Finder به این نتیجه رسید که هایپ قرار است به عنوان نیروی محرکه ارزش SHIB ادامه یابد، به طوری که 82 درصد از پانل اعلام کردند که تبلیغات memecoin تاثیر قابل توجهی بر قیمت Shiba Inu در سال جاری خواهد داشت. بیش از دو پنجم (41%) گنجاندن آن بر روی پلتفرم‌های کارگزاری بزرگ مانند Robinhood به آن کمک می‌کند تا به سود خود دست پیدا کند و 12% به راه‌اندازی ShibaSwap اشاره کرده‌اند.

مسیر شیبا اینو مشابه مسیر ارزهای دیجیتال دیگر است. بیت کوین عامل مهمی است که بر حرکت قیمت شیبا اینو تأثیر می گذارد. شیبا اینو مانند سایر ارزهای دیجیتال از قیمت بیت کوین پیروی می کند که با افزایش قیمت بیت کوین افزایش می یابد. همانطور که می بینیم، انتظارات زیادی در رابطه با نوآوری های ارائه شده توسط Shiba Inu Coin هست. با این وجود، ابهامات زیادی در مورد آینده آن وجود دارد. بنابراین سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری در ارز، تحقیقات خود را انجام دهند. تصاحب اخیر توییتر توسط ایلان ماسک می تواند برای شیبا اینو و سایر میم کوین ها مفید باشد. با توجه به علاقه ماسک، این احتمال وجود دارد که پلت فرم رسانه های اجتماعی بیشتر رمزنگاری شود.

در اوایل این ماه، Google Cloud و Coinbase در مورد رابطه خود با ابتکارات توسعه وب 3.0 اطلاعیه دادند. گروه منتخبی از مشتریان نیز می‌توانند با استفاده از SHIB و سایر ارزهای رمزنگاری شده، هزینه این خدمات را پرداخت کنند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تصمیم اجرا می شود یا خیر و آیا سایر مشاغل تصمیم به پیروی از آن دارند یا خیر.هفته گذشته، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu اخیراً در توییتر پرسید که آیا جامعه مایل است که memecoin با مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در زمینه سیاست جهانی Metaverse همکاری کند. کریپتو توییتر ابراز تردید کرد که این همکاری باعث به تاخیر افتادن Shibarium، یک بلاک چین لایه دو که نقش کلیدی در سوختن عرضه توکن‌های Shiba Inu خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی